  • Date: Mon, 01 Jun 2009 03:47:14 +0200
    From: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - PLN za przeniesienie numeru

    Piotr M pisze:

    > Tak było przez kilka pierwszych tygodni, później zmienili regulamin i
    > teraz jest tak, że bonus jest ważny przez cały okres kiedy jest
    > przyznawany czyli przez 3 miesiące. Czyli środki przechodzą.
    >
    > W ogóle jest to jakaś dziwaczna sprawa i bardzo tajemnicza!! :)
    >
    > Otóż jak by to się miało (w czasie przed zmianą regulaminu) gdyby bonus
    > został uruchomiony w ostatnim dniu kalendarzowym o godzinie przykładowo
    > 23:59:50s. I co? 10 sekund na wykorzystanie 20zł??? W Playu twierdzili
    > że tak :)
    >
    > Druga dziwna sprawa, że po zmianie regulaminu zaczął on mnie obowiązywać
> [...]

    No mnie właśnie skasowało 50 kilka zł z pakietów po 20 zł za przenisienie.
    Na mój gust to zgodnie z pkt. 17 starego regulaminu (od 19 marca)
    operator zastrzega sobie zmiany ale z zastrzeżeniem, że nie wpływa to na
    prawa i obowiązki uprzednio nabyte - powinien obowiązywać nas stary
    regulamin.
    Chciałem złożyć reklamację ale oczywiście błąd logowania.
    Złożę jak tylko się uda, chociaż nie spodziewam się po Play rewelacji.