  • Data: 2011-01-24 21:17:07
    Temat: Re: PLICBD
    Od: M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 18:31, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:
    > Niby jak mam zlokalizować, fakt, że ktoś dzwoni przez skype albo innego
    > voipa (nie mojego) na numer 112 - przecież tego ruchu nie rozkodowuję,
    > ani nawet nie monitoruję treści. Zatem w przypadku ISP, który nie ma
    > telefonów - przepis nie ma sensu.

    Ano właśnie - przepis nie ma sensu, ale mimo to obowiązuje i można
    ukarać za nie przestrzeganie go. Dajcie obywatela a paragraf się
    znajdzie, a budżet w potrzebie i wyższy VAT nie wystarcza, to 3%
    przychodów kilku tysięcy firm się przyda. Nie zapewniam w ogóle
    żadnych połączeń telefonicznych, więc i nie zapewniam alarmowych - nie
    może tak być, przecież tu chodzi o zdrowie i życie (a przede wszystkim
    kasę). Duzi oferują Internet i telefon, więc im to nie robi różnicy.
    Mali często tylko Internet (często lepszej jakości) i to trochę tym
    dużym przeszkadza. Duzi i tak mają pełną księgowość. Mali musieli
    mieć zanim nie uchylono art. 55. W różnych miejscach ustawy występują
    oba pojęcia (dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych/
    telefonicznych) - może to tylko pomyłka że użyto nie tego (miało być
    "telefonicznych"), a może jednak nie?

    A taka centralna baza to aż się prosi by wyciec do któregoś z tych
    dużych. Różne rzeczy już wyciekały i wyciekać będą, jedyne pewne
    zabezpieczenie to po prostu nie zbieranie tylu danych w jednym
    miejscu.