eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLSU GSM - co trzeszczy › Re: PLSU GSM - co trzeszczy
  • Data: 2016-09-22 13:29:35
    Temat: Re: PLSU GSM - co trzeszczy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    >2) Ilość negatywnych wpisów raczej zależy od ilości klientów sieci,
    >niż
    >jej faktycznej jakości. Bowiem to przede wszystkim jest uzależnione
    >od
    >ilości malkontentów i złośliwców. Normalnie, jak coś nie działa, to
    >nie
    >pisze się na newsy, tylko stara naprawić. Sądzę - bo nie badałem - że

    I wtedy trafiamy na wazny punkt - obsluga klienta :-)
    Zaczyna sie od tego, ze nie mozna sie do niej dodzwonic.

    Albo np taki Virgin - sprawdzenie konta mozliwe po zalogowaniu do
    klubu Virgin, a to mozliwe tylko z komputera "stacjonarnego".
    Z przegladarki w telefonie mozna sie dowiedziec tylko, ze obsluga
    wymaga zainstalowania aplikacji mobilnej.
    I jak to naprawic ?

    >rozkład prawdopodobieństwa napotkania malkontenta jest niezależny od
    >sieci, tąd wniosek, że to raczej będzie pochodna ilości klientów, niż
    >jakości.

    No, sa jeszcze statystyki przenosic numerow. Ostatnie tu
    https://www.uke.gov.pl/prezes-uke-prezentuje-raporty
    -przeniesienia-numerow-20098

    No i z tego by wynikalo, ze najwiecej malkontentow ma T-mobile, a
    najmniej + :-)

    Ale to nie sa duze roznice, z tym, ze utrzymuja sie od dluzszego
    czasu.

    Wieksze sa w druga strone - T-mobile nie potrafi zachecic klienta, a i
    Plusowi nienajlpiej wychodzi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: