    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
    Date: Sat, 30 May 2009 12:07:43 +0200

    grzegorz pisze:
    > Witam,
    >
    > no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
    > można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
    > ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

    chcesz rozwiązać umowę bo nie akceptujesz regulaminu. Masz do tego pełne
    prawo. Ale jeśli chcesz jednocześnie akceptować ten regulamin na 3 czy 4
    numerach a nie akceptować na 1 czy 2 to przed rozwiązaniem idż do
    psychiatry po zaświadczenie o rozdwojeniu jaźnie boweim Polkomtel może
    nie pójść Ci na rękę ;)

    Skoro nie akceptujesz regulaminu to co z różnica czy masz na koncie
    jeden czy milion pięćset sto dziewięćset numerów. Stroną umowy jesteś Ty
    jako abonent i tyle i albo ją akceptujesz albo nie.

    Nawet nie wiem czy jest w takiej sytuacji możliwe bezpośrednie przejście
    z abo plusa do simplusa skoro opierają się na tym samym regulaminie
    (jeśli tak nie jest to niech ktoś poprawi). Przynajmniej biorąc to na
    logikę ale życie może pokazać co innego. Wyjściem może być przejście do
    np play i potem do simplusa ale to już tak trochę OT

    pozdrawiam