  • 1. Data: 2009-05-30 06:31:33
    Temat: PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Witam,

    no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
    można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
    ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

    --
    grzegorz

  • 2. Data: 2009-05-30 08:47:45
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w
    wiadomości news:4a20d2c9$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    >
    > no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
    > można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
    > ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

    Ponoc tak nie mozna, a mam podobna sytuacje. Mam 3 numery, i chcialbym
    zrezygnowac z 2 w ramach akcji zmiany regulaminu.

    Jesli sie nie da w ten sposob to moze da sie zerwac umowa i przeniesc numer
    jednego telefonu do innej sieci? Po prostu sporo ludzi go zna, jest firmowy
    i glupio by bylo go utracic. Jak myslicie?

  • 3. Data: 2009-05-30 09:26:07
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > numer jednego telefonu do innej sieci? Po prostu sporo ludzi go zna,
    > jest firmowy i glupio by bylo go utracic. Jak myslicie?

    No właśnie mam to samo. Telefony na firmę, 5 SIMów, 2 bym zlikwidował i
    wziął w nowych promo.
    Z Plusa nie odchodze, nie chce.

    --
    grzegorz

  • 4. Data: 2009-05-30 10:07:43
    Od: osiek <o...@g...pl>

    grzegorz pisze:
    > Witam,
    >
    > no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
    > można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
    > ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

    chcesz rozwiązać umowę bo nie akceptujesz regulaminu. Masz do tego pełne
    prawo. Ale jeśli chcesz jednocześnie akceptować ten regulamin na 3 czy 4
    numerach a nie akceptować na 1 czy 2 to przed rozwiązaniem idż do
    psychiatry po zaświadczenie o rozdwojeniu jaźnie boweim Polkomtel może
    nie pójść Ci na rękę ;)

    Skoro nie akceptujesz regulaminu to co z różnica czy masz na koncie
    jeden czy milion pięćset sto dziewięćset numerów. Stroną umowy jesteś Ty
    jako abonent i tyle i albo ją akceptujesz albo nie.

    Nawet nie wiem czy jest w takiej sytuacji możliwe bezpośrednie przejście
    z abo plusa do simplusa skoro opierają się na tym samym regulaminie
    (jeśli tak nie jest to niech ktoś poprawi). Przynajmniej biorąc to na
    logikę ale życie może pokazać co innego. Wyjściem może być przejście do
    np play i potem do simplusa ale to już tak trochę OT

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-30 10:35:22
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
    > można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
    > ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

    mozna
    konto to tylko wirtualne ulatwienie, licza sie zawarte osobno umowy
    natomiast takie zachowanie swiadczy o nieuczciwosci
    o ile naprawde mozna sie nie zgadzac ze zmiana w regulaminie, chociazby
    drobna, to musi to dotyczyc wszystkich umow
    w innym przypadku jest sie oszustem, jesli nie w swietle prawa, to
    przynajmniej wedlug norm cywilizowanych ludzi

  • 6. Data: 2009-05-30 12:03:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    brum pisze:

> [...]
    > w innym przypadku jest sie oszustem, jesli nie w swietle prawa, to
    > przynajmniej wedlug norm cywilizowanych ludzi

    Nie byłbym taki pewien.
    Jeśli klient X.Y. nie akceptuje nowych warunków regulaminu to ma prawo
    rozwiązać umowę poprzez złożenie oświadczenia, że zmian nie akceptuje.

    Regulamin akceptuje lub nie przy czym nie ma rozróżnienia numerów. Może
    być 1, mogą być 4, a może być 100.

    Jeśli regulaminu nie akceptuje to umowy są rozwiązywane bez prawa wyboru
    którego numeru dotyczą.

    Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 7. Data: 2009-05-30 12:11:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

    Niby tak, ale ktos moze kalkulowac tak - "Z nowym regulaminem sie nie
    zgadzam. Jest on dla mnie niekorzystny, a skala tej niekorzysci jest wprost
    proporcjonalna do liczby umow, bedac strona ktorych musze go przestrzegac. O
    ile piec umow stanowi dla mnie zbyt duza niekorzysc, o tyle dwie jestem w
    stanie jakos zniesc".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-30 13:34:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 30 May 2009 14:03:18 +0200, Flo napisał(a):

> [...]
    > którego numeru dotyczą.
    >
    > Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

    To jest bardzo logiczne ale -- klient wypowiada umowę, nie "wypowiada
    się" ;-)
    A każdy numer to przecież odrębna umowa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 9. Data: 2009-05-30 13:45:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 May 2009 13:34:20 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    >To jest bardzo logiczne ale -- klient wypowiada umowę, nie "wypowiada
    >się" ;-)
    >A każdy numer to przecież odrębna umowa.

    A jak ktos ma jedna umowe na kilka numerow ?

    J.

  • 10. Data: 2009-05-30 13:52:18
    Temat: Re: PLUS kilka numerów i rozwišzanieumowy na jednym
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 30 May 2009 15:45:17 +0200, J.F. napisał(a):

    > A jak ktos ma jedna umowe na kilka numerow ?

    A to jest możliwe? Jeśli jest to myślę, że też logiczne -- wypowiadam
    *umowę*.