    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
    Date: Sat, 30 May 2009 14:03:18 +0200

    brum pisze:

    > mozna
    > konto to tylko wirtualne ulatwienie, licza sie zawarte osobno umowy
    > natomiast takie zachowanie swiadczy o nieuczciwosci
    > o ile naprawde mozna sie nie zgadzac ze zmiana w regulaminie, chociazby
    > drobna, to musi to dotyczyc wszystkich umow
    > w innym przypadku jest sie oszustem, jesli nie w swietle prawa, to
    > przynajmniej wedlug norm cywilizowanych ludzi

    Nie byłbym taki pewien.
    Jeśli klient X.Y. nie akceptuje nowych warunków regulaminu to ma prawo
    rozwiązać umowę poprzez złożenie oświadczenia, że zmian nie akceptuje.

    Regulamin akceptuje lub nie przy czym nie ma rozróżnienia numerów. Może
    być 1, mogą być 4, a może być 100.

    Jeśli regulaminu nie akceptuje to umowy są rozwiązywane bez prawa wyboru
    którego numeru dotyczą.

    Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com