    From: Adam Paluch <a...@-...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: PO IG 8.4.
    Date: Thu, 22 Sep 2011 15:14:24 +0200

    W dniu 2011-09-22 09:52, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:

    > Dane są niestety takie jakie Panstwo przekazaliscie, ze wszystkimi
    > tego konsekwencjami. Najszybciej ujawniają się konsekwencje nie
    > przekazania (bo wpuszczamy na ten rynek konkurencję, nie podlega on
    > ochronie przed zbędną duplikacją sieci). W dalszym terminie pojawią
    > się konsekwencje przekazania danych nadwymiarowych - bo będą kontrole
    > w terenie.
    > Proszę o zapoznanie się także z linkiem:
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=7166&layout=3&page=text
    > W najblizszych dniach planujemy pierwsze spotkanie Rady
    > Inwentaryzacji. A potem znowu spotkanie otwarte.

    Przepraszam ze mocno sceptycznie, ale:
    - czyzby juz UKE nie pamietalo calego procesu inwentaryzacji, bledow
    oraz czasu na jej wykonanie ?
    - nie bardzo rozumie powolywanie kolejnej RADY ... czy takimi sprawami
    nie moga sie zajmowac po prostu pracownicy UKE w ramach normalnych
    obowiazkow ?
    - czym niby rada mialaby sie zajmowac ? okreslaniem kolorow kresek w
    legendzie ? czy moze wyborami "najbardziej pokrzywdzonego przez
    operatorow obszaru" ?
    - moze koljne pomysly w stylu np. smartfon dla przedszkolaka ?

    Tak nawiasem mowiac to troszke pozno wykrystalizowal mi sie jeden
    wniosek ze tak technicznie rzecz ujmujac to nie ma w Polsce miejsc gdzie
    nie ma mozliwosci technicznych na lacze 2Mbps ... jest przeciez dostep
    satelitarny (tak wiem jak dziala, wiem jakie sa opoznienia, jednakze
    technicznie jest to 2Mbps)

    --
    bluuu