  • 11. Data: 2018-07-24 20:01:44
    Temat: Re: POSZUKIWANY uchwyt do telefonu - taki o
    Od: j...@i...pl

    On 23 Jul 2018 21:59:57 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >A ja w busie lusterka nie mam :)))
    >Ale fakt, ze czym wyzej tym mniej sie telefon nagrzewa.

    Dlatego ja kupiłem taki mocowany w szczelinie CD. Nie nagrzewa się,
    jest bardziej stabilny od tych na przyssawki. Ostatnimi laty
    wykończyłem dwa telefony, oba się po prostu przegrzały.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2018-07-24 20:31:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Jul 2018 20:01:44 +0200, w
    <v...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Dlatego ja kupiłem taki mocowany w szczelinie CD. Nie nagrzewa się,
    > jest bardziej stabilny od tych na przyssawki. Ostatnimi laty
    > wykończyłem dwa telefony, oba się po prostu przegrzały.

    Jeżeli jest duża plastikowa obudowa z tyłu, to raczej nic im nie powinno się
    stać.

    No i zawsze można jakąś szmatę zarzucić :D

  • 13. Data: 2018-07-24 23:00:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-07-2018 o 20:01, j...@i...pl pisze:

    > Dlatego ja kupiłem taki mocowany w szczelinie CD. Nie nagrzewa się,
    > jest bardziej stabilny od tych na przyssawki.

    Ale sygnał gps jest dużo gorszy w takim miejscu.
    Do tego stopnia że rok temu we Włoszech nie dało się używać telefonu
    jako nawigacji.

    Na szybie działał.

  • 14. Data: 2018-07-25 05:50:27
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Tue, 24 Jul 2018 06:40:19 +0200, w <pj6amq$m69$1@gioia.aioe.org>, "Radoslaw
    Szwed" <r...@p...fm> napisał(-a):
    > Wygląda bardzo podobnie, jednakże łapa do szyby wydaje się krótsza (a na pewno
    > jest innej budowy).
    >
    > Tam jest zwykła ssawka czy taka z jakimś glutem?
    > W tym moim jest jakaś masa przez co była nie do oderwania.

    Zwykła.

  • 15. Data: 2018-07-25 05:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > w szczelinie CD.

    ???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 16. Data: 2018-07-25 11:07:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 05:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik j...@i...pl ...

    > ???

    https://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-gsm-gps-montow
    any-w-slocie-cd-i7404198382.html?utm_source=ceneo&ut
    m_medium=cpc&utm_campaign=feed

    Takie porządne, metalowe, kosztują coś ok. 100 zł.

    T.

  • 17. Data: 2018-07-25 11:09:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 20:01, j...@i...pl pisze:

    > Dlatego ja kupiłem taki mocowany w szczelinie CD. Nie nagrzewa się,
    > jest bardziej stabilny od tych na przyssawki. Ostatnimi laty
    > wykończyłem dwa telefony, oba się po prostu przegrzały.

    Dobry uchwyt jest do kratki klimatyzacji - można puścić chłodne
    powietrze. Ale raczej nie do użycia zimą, kiedy się włącza ciepły
    nawiew. :-)
    T.

  • 18. Data: 2018-07-25 11:13:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 18:02, r...@k...pl pisze:
    > Kiedyś kupiłem sobie w Biedronce taki automatyczny uchwyt do telefonu:
    > http://i65.tinypic.com/2q323gh.png
    > http://i63.tinypic.com/4h9p2g.png
    >
    > Ssawka nie wytrzymała ciepła (nie wytrzymało łączenie gumy i plastiku), a był
    > wręcz idealny. I tu pytanie - ktokolwiek widział, ktokolwie wie? Co to za
    > producent?

    Ja mam taki:
    https://pl.aliexpress.com/item/Car-Windscreen-Dashbo
    ard-Phone-Holder-2-in-1-Mount-Clip-for-Xiaomi-mi5-mi
    -5-4/32737784824.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0f
    YEM0KS

    Ma długie ramię, więc telefon mam prawie przed nosem, w dodatku opieram
    go o kokpit, dzięki czemu jest to nieco stabilniejsze (telefon nie drży
    i nie obciąża ramienia, a mam bardzo duży tel.).
    Może być mocowany do szyby lub do wierzchu kokpitu. Jest na gluta. Do
    tego dodają mocowanie do kratki nawiewu. Całość w cenie ok. 25 zeta,
    tylko trochę czasu idzie z Chin... :-)
    T.

  • 19. Data: 2018-07-25 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Dobry uchwyt jest do kratki klimatyzacji - można puścić chłodne
    > powietrze. Ale raczej nie do użycia zimą, kiedy się włącza ciepły
    > nawiew. :-)

    A masz jakis fajny który mozesz polecic na telefon 6cali?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 20. Data: 2018-07-25 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > Do tego dodają mocowanie do kratki nawiewu. Całość w cenie ok. 25
    > zeta, tylko trochę czasu idzie z Chin... :-)

    Dzieki, dobrze wygląda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam