  • Data: 2019-10-04 08:23:26
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-03 22:26, heby wrote:
    > Pseudo argumentem jest gadanie o wyższości Pascala w obliczu biliona
    > implementacji listy dwukierunkowej z czego 60% była błędna
    > algorytmicznie. Drzewo czerwono-czarne znalazłem jedno, w projekcie
    > komercyjnym. Też z błedami. Kwadratowe koła to ogólnie najczęściej
    > spotykany przeze mnie bug w Pascalu.

    Zapewniam Ci ze w _kazdym_ jezyku biblioteki posiadaja wiele bugow
    (zwlaszcza w C/C++ - mam na to dowody - do Turbo C 2.0 musialem
    napisac - tak tak, w assemblerze, a jakze - _calą_ bibliotekę
    standardową, aby mozna bylo to C uzywac _w ogole_.

    To jednak nijak nie swiadczy o jezyku, ale o producentach
    kompilatorow (w tych czasach najbardziej zbuggowany byl MS C/C++)
    z jego slynnym wyrobem QuickC - tenze quick _w ogole_ nie dzialal
    (GFP itp itd) poza trybem debug.

    AK