  • Data: 2019-10-04 20:21:00
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/10/2019 07:48, Maciej Sobczak wrote:
    > Tak. I nawet każdy z nich ma swój fanclub. Ale do rakiety się nie nadają.

    Wątek wyrasta głównie z tezy ze Pascal się nadaje lepiej niż inne.

    Natomiast Ada to tylko taka mała mina na którą co chwile wchodzisz i
    wybuchasz. Niezmiennie.

    > Dopiero co dyskutowaliśmy tu o tym, ale można jeszcze raz.

    Wiem, działa za każdym razem.

    > Czym nie jest? Fajną furą? Użyteczny masowo?

    Nie jest ani jednym ani drugim.

    > Wybrany przez ESA do najnowszego projektu?

    Jeszcze by tego brakowało.

    > Znam natomiast nowy projekt z Adą, link powyżej.

    Ja znam milion nowych w Verilogu. Też krytycznych, często bardziej niż
    żelastwo w kosmosie. I wiesz co, wybrali tym razem język wyjątkowo
    gówniany. Co robić, taki świat.