  • Data: 2010-04-26 22:50:39
    Temat: Re: [PRESS] DC i WRC w korkowej czołówce!
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil zapodal(a):

    > nieprzemyślanych jednokierunkowości pewnych jezdni ... po prostu
    > w wawie na przejechanie jednego 3 kilometrowego odcinka masz
    > więcej tras alternatywnych niż "analogiczny" odcinek w wawie.

    w porównaniu do innych miast w których jeżdże, zawsze wydawało mi się, że
    to co napisałeś wynika ze zbyt małej liczby mostów we Wrocławiu, który jest
    jednak mocno poprzecinany rzekami. We wrocku nie znajdziesz alternatywy dla
    swojej trasy, bo i tak trafisz na most, a jak mosty są zakorkowane - to
    wszystkie naraz :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut