  • Data: 2004-03-23 23:17:10
    Temat: Re: PROVIDER jaki?
    Od: "PrescottWa" <p...@U...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bahad" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.0000201b.4060c1b8@newsgate.onet.pl...
    | ktorego providera polecacie?
    | tani, dobry, szybki i wogule?
    |
    | potrzebuje serwer wirtualny na mniej wiecej 100 - 200 mb
    | ze 2 - 5 skrzynek pocztowych, 2 wlasne domeny, z 5 subdomen,
    | odwiedzajacych do 50 - 100 dziennie, moze 200 glownie z polski.
    | zeby sie toto nie dlawilo

    Polecam Serwis Rubikon od Web Corporation Polska. Maja super data center,
    świetne łącza i dobrą obsługę techniczną. Ja prowadzę u nich od 4 lat konto
    pocztowe. Rewelka. A świadczą różne usługi. Super sprawą jest przetestowanie
    usługi przez 14 dni bez zobowiązań. Jak nie opłacisz pro formy to konto
    zostaje zablokowane i po sprawie. Więcej i szczegółowo na WWW

    http://rubikon.pl/rubikon/oferta/serwerwww.html

    PrescottWa