    From: "Kamil" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: PS (proste (?) pytanie
    Date: Thu, 15 Jan 2009 20:07:28 +0100

    > To Ty jesteś w końcu Kamil czy Tadeusz? ;-)

    W pracy Tadeusz a jak pisze z domu to Kamil.

> [...]
    > bądź złapać maskę na palecie layers i przeciągnąć z altem na inną warstwę
    > (działa od bodaj CS2), bądź kliknąć w nią z Japkiem (czyli na pcujach
    > pewnie controlem), przejś na kolejną warstwę i znów kliknąć Add Mask.
    > Conajmniej połowa z tych czynności ma jeszcze kilka innych wariantów
    > osiągnięcia tego samego celu, jak to w PS.
    > Jeśli to co powyżej dalej jest niezrozumiałe, to powinieneś:
    > - zacząć od czegoś prostrzego
    > - kupić jakąś książkę o PS
    > - poświęcić więcej czasu na poznanie różnych podstawowych funkcji

    No, teraz wszystko jasne, dziekuje.

    Po napisaniu powyzszego myslalem ze sie obrazisz i nie odpowiesz, ale
    odpisales wiec tym bardziej dziekuje.
    Twoja wypowiedz bedzie odtad wskazowka zeby Twoje posty czytac bo znasz PS.
    Czy w zakresie obrobki zdjec (zwlascza raw'ow) tez jestes dobry ?

    Pozdrawiam
    Kamil/Tadeusz