  • 1. Data: 2022-12-15 20:12:56
    Temat: Paliwo 1zł taniej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dziś, w czwartek 15 grudnia, w godzinach od 14:00 do 17:00 na stacjach Circle K
    ceny wszystkich paliw miles oraz milesPLUS zostaną obniżone o złotówkę na
    litrze. Promocja ta pozwoli kierowcom zaoszczędzić średnio 50 zł podczas
    jednego tankowania.

    I jak, były tłumy? :)

  • 2. Data: 2022-12-16 02:43:57
    Temat: Re: Paliwo 1zł taniej
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-12-15 o 20:12, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > litrze. Promocja ta pozwoli kierowcom zaoszczędzić średnio 50 zł podczas

    Jak ktoś jest na emeryturze i nie ma żadnego pomysłu, co ze sobą zrobić,
    to dla niego gratka.

  • 3. Data: 2022-12-16 12:44:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.12.2022 o 02:43, Poldek pisze:

    > Jak ktoś jest na emeryturze i nie ma żadnego pomysłu, co ze sobą zrobić,
    > to dla niego gratka.

    To dla sprzedawców głównie jest a nie ich klientów. Pomysłowa reklama,
    ot co.

  • 4. Data: 2022-12-16 17:39:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 15.12.2022 20:12, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > litrze. Promocja ta pozwoli kierowcom zaoszczędzić średnio 50 zł podczas

    Tak sobie przejeżdżałem wczoraj około 14:10 obok ,,mojego" cyrkla i tak
    się zastanawiałem o co urwa chodzi, bo kolejka była ogromna. Dodam, że
    to stacja na ,,skrzyżowaniu" DK19 i DK66, ale nigdy tam nie ma takich
    kolejek. A tu kolejkowicze zablokowali ruch w kierunku południowym.
    Tablica z cenami mi mignęła i rzeczywiście wydawały się o jakiegoś zeta
    niższe niż zwykle.