  • Data: 2017-09-03 09:59:22
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-01 o 13:01, RadoslawF pisze:

    > Dziadostwo to program który wpycha swoją ikonkę na ekrany innych
    > programów. Dziadostwo to program który zawiadamia mnie o czymś
    > czego ne zamawiałem. Dziadostwo to program wpychający mi jakieś
    > niepotrzebne opcje. W dodatku nie mające nic wspólnego z zarządzaniem
    > plikami.
    >
    > A tak dla twojej wiedzy, nie mam partycji wyłącznie systemowej.
    > W linuxie wystarczy punkt montowania. Więc na partycji wewnętrznej
    > mam punk montowania "/system" tylko do odczytu i z plikami systemowymi,
    > "/data" na pliki użytkownika z prawem do zapisu i kasowania oraz
> [...]

    Tak dziadostwo, ale chociaż funkcjonalnością bije popularne menażery
    plików instalowane przez producentów sprzętu, na głowę.

    Dla mojej wiedzy to napisz jakie masz partycje na swoim telefonie.

    A co mnie obchodzą czyjeś opinie? Dla mnie spełnił to czego oczekiwałem,
    czyli zobaczyłem w nim pliki których nie widziałem w innych (także w
    TotalCommanderze) menażerach, i o to chodziło. Dla twojej wiadomości -
    nie mam już tego programu, razem z m.in antywirusem i innymi mało
    potrzebnymi programami których użyteczność jest wielce dyskusyjna
    pozbyłem się tego balastu z mojego telefonu. Miejsca przybyło tyle że
    dałem radę w to wolne miejsce zainstalować niezłą nawigację, a i
    pozostał jeszcze spory zapas wolnej przestrzeni.