    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <onfnnd$ck6$1@dont-email.me> <599bf71c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <onh9cp$cdq$1@dont-email.me>
    <599d554b$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <599d6c66$0$646$65785112@news.neostrada.pl> <onk1c2$hnp$1@dont-email.me>
    <599ffbd8$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a0103a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a01c6b$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a0285a$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a11ffd$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <onranq$1ho$1@node1.news.atman.pl>
    <59a1329b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <onrpdi$flb$1@node1.news.atman.pl>
    <59a27f60$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <onuebk$3ae$1@node1.news.atman.pl>
    <59a2ee6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a30ef5$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a9092d$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a91c2c$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <59abb667$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Sun, 3 Sep 2017 11:39:07 +0200

    "Trybun" napisał"

    [...ciach cały bagaż mniej lub bardziej uczonych wywodów...]

    > [...] po po sformatowaniu ikonka napędu z sformatowaną kartą znikła z okna
    > "Mój Komputer". Tu były wątpliwości czy również w opcji "panelu
    > sterowania" - "zarządzanie dyskami" również był niewidoczny, otóż nie, tu
    > sam napęd jest widoczny, ale tylko jako "pusty napęd".

    No i co do tego ma przydzielanie lub nie literki?

    > Co? Za eksperymentuj kiedy z programem "MiniTool Partition Wizard".
    > Sam zobaczysz magię znikania partycji.

    Akurat ostatnio na potrzeby dyskusji na grupie .winnt eksperymentowałem
    zarówno z wersją Home jak i ściągniętą niegdyś z Giveaway wersją Pro. I mogę
    z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że na *sprawnym* sprzęcie i przy
    *sprawnym* nośniku ani nieprzydzielenie, ani zabranie "literki" nie
    powoduje, że - cytuję: "Windows w ogóle nie widział takiej karty..". Jest to
    kolejny idiotyzm, rozpowszechniany przez sfrustrowanych linuksiarzy, usilnie
    usiłujących udowodnić, jaka ta Windoza jest do dupy. I ponieważ na podstawie
    takich "rewelacji" powstają kolejne "urban legends" - należy na takie
    idiotyzmy reagować.
    I tak, akurat Mini Tools potrafi założyć na karcie SD wolumin bez
    przydzielonej "literki" (w odróżnieniu od systemowego Zarządzania dyskami
    czy takiego np. Easeus Partition Master), ale na litość Boską! po takiej
    operacji *sprawna* karta nie znika automagicznie z pola widzenia Windows,
    zostawiając po sobie pusty napęd. Nadal jest widoczna zarówno spod
    Zarządzania dyskami jak i Menedżera urządzeń a także programów "third
    party". Co sprawdziłem organoleptycznie. Howgh!
    A to, że akurat u ciebie coś nie działa - do tego już zdążyliśmy się
    przyzwyczaić.
    Ale żeby na tej podstawie generalizować?

    JoteR