    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <6...@4...com>
    <59b80848$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Tue, 12 Sep 2017 18:54:00 +0200

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    <r...@k...pl> napisał:

> [...]
    >pamięci wewnętrznej i nie widzę możliwości, aby to zmienić. Teraz
    >testuję OsmAnd, ale to głupi program - co prawda dał się przenieść na
    >"nośnik USB", ale pomimo wskazania lokalizacji map na
    >/storage/sdcard0/osmand program owszem, skopiował tam swój
    >dotychczasowy śmietnik, ale przy próbie pobrania mapy Polski wydarł
    >się, że on potrzebuje ponad 800 MB a dostępnego miejsca jest tylko
    >560 MB, akurat dokładnie tyle, ile jest wolnego miejsca w pamięci
    >wewnętrznej. Przypadek? - niesądzę. A na /storaga/sdcard0 jest niemal

    pobierz najpierw cos malego - np Watykan.

    Tak sie zastanawiam czy nie ma tak jakiegos mechanizmu, ze pobieranie
    to sie odbywa/musi odbyc do "pamieci wewnetrznej", a potem przerzuci
    na karte.
    Ale mozna pobrac inaczej.

    A ta wewnetrzna pamiec czesto miewa dodatkowe ograniczenia - u mnie w
    Samsungu system wymaga na niej 500MB wolnego.
    Moze po to, zeby sie mogla 400MB mapa sciagnac i podmienic poprzednia
    wersje :-)

    >Następny w kolejce - Sygic Car Navigation. O, ten uprzejmie się
    >zapytał, pozwolił wybrać ów "nośnik USB" i nawet coś zaczął na niego
    >ściągać. Się zobaczy za tydzień, jak wyłączą się funkcje Premium ;->

    Nie ty jeden narzekasz na brak pamieci, wiec nawigacje poprawiaja.

    >Gdybym kupował każdą aplikację, która w pełnej wersji rzekomo zrobi
    >coś, co w darmowej jest zablokowane - już dawno poszedłbym z torbami.
    >Jeśli chodzi o nawigację - na razie ten Sygic mi pasuje, więc ten
    >Link2SD chwilowo na dzwona mi potrzebny,

    A Sygic jest darmowy, czy za niego uznales, ze warto zaplacic ? :-)

    J.