  • Data: 2017-09-13 15:17:34
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 59b4e28a$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > Nazwanie chama gadułą to IMO zły pomysł.

    Mam trochę inny światopogląd na chamstwo i jego pochodne. Gaduła dla
    mnie nie jest chamem.

    > Świat idzie w innym kierunku -- LTE
    > góruje nad 3G właśnie krótkimi pingami.
    >
    > 300 tysięcy km to jedna sekunda.
    > Satelity telekomunikacyjne są raczej zbyt
    > wysoko, by opóźnienia były akceptowalne.
    >
    > 300 tysięcy km to raptem kilkukrotność odległości
    > pokonywanej za sprawą satelitów geostacjonarnych.

    LTE to jakby nie patrzeć rozwinięcie 3g, w wielu aspektach. Nie chodzi
    tylko o pingi.
    W sporo sprawach zbyt długie opóźnienia to faktycznie problem, jednak
    chyba nie w rozmowach online czy SMSowaniu.

    > Nie prowadzę statystyk.

    Ale jakąś wiedzę w tym temacie posiadasz?