    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <a...@n...neostrada.pl>
    <59b3b51f$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <op12hk$l2$2@node1.news.atman.pl>
    <59b4e2a4$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <op9nmd$jjn$2@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 13 Sep 2017 15:24:36 +0200

    > "Trybun" 59b4e2a4$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > I tak, i nie -- największe przestrzenie kiedyś skończą się.
    > Asus Max zezwala na kartę o pojemności nie większej niż 64 GB.

    Myślę że i połowy tego bym nie wykorzystał.. Jak na razie to mam
    nominalne 4GB, z których do mojej dyspozycji około 2GB, plus oczywiście
    zewnętrzna karta SD 16GB, która prawią cała jest wolna. Co za geniusz
    wymyślił slot na zewnętrzną kartę na której mimo że jest prawie pusta
    nie mogę instalować programów... Na jaka cholerę instalowanemu
    programowi, który chcę zainstalować na zewnętrznej karcie potrzebne jest
    jeszcze miejsce w "pamięci wewnętrznej"?

    Wracając jeszcze do tego formatowania zewnętrznych pamięci jako
    wewnętrzne. Jak się to konkretnie odbywa? Wkładam kartę SD do telefonu,
    formatuje jako pamięć wewnętrzną i znika komunikat o braku miejsca w
    pamięci wewnętrznej?