    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Fri, 15 Sep 2017 16:05:58 +0200
    <a...@n...neostrada.pl>
    <59b3b51f$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <op12hk$l2$2@node1.news.atman.pl>
    <59b4e2a4$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <op9nmd$jjn$2@node1.news.atman.pl>
    <59b93182$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <opbqft$jv9$1@node1.news.atman.pl>
    <59ba5dd1$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <opep0b$ums$1@node2.news.atman.pl>
    <59bb8bfd$0$649$65785112@news.neostrada.pl>

    "Trybun" 59bb8bfd$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Nie, nie chcę żadnych spekulacji, takich w necie jest od groma.
    > Myślałem że już wypróbowałeś osobiście,. Stąd i moje pytanie.

    Pisałem wielokrotnie -- nie korzystam z tego, choć wiem, że mogę korzystać.

    > No nie wiem, w necie piszą że dodanie do standardowej 16GB
    > pamięci wewnętrznej zewnętrznej SD o pojemności 64GB i sformatowanie
    > jej w wiadomy sposób nie robi automatycznie pamięci wewnętrznej
    > o wielkości 80GB, to jakoś inaczej idzie.

    Już wiele razy pisałem -- idź do sklepu i sprawdź.

    > "Prawie" robi wielka różnicę.. Mimo tego że sporo czasu spędziłem
    > w necie na poszukiwaniu jak odbywa się instalacje świeżych programów
    > na karcie zewnętrznej rozszerzającej pamięć, to jednoznacznej wypowiedzi
    > nie widziałem,. Jest o wszystkim, np o przenosinach programów już
    > zainstalowanych i innych duperelach, tak o samym instalowaniu nie ma nic.

    Nie ma już mowy o prehistErii -- ,,przenosinach na kartę''...

    > Nie do końca jasna... I nie sądzę aby sprzedawca
    > pozwolił mi grzebać w sklepowych telefonach.

    Zwykle są leniwi -- sami nie chcą grzebać...
    Po to są sklepy ,,tradycujne'', by pogrzebać...

    > To było wtedy gdy pewnie jeszcze nie zdawałem sobie sprawy jakim
    > pokręconym systemem jest Android. Bo nie jest tak że teraz mam
    > zajętą CAŁĄ pamięć wewnętrzną, jest około 600MB wolnej przestrzeni.
    > Ale widać Android rezerwuje ją do jakichś swoich potrzeb.

    Pokręcony?... Windows jest jak niemowle -- domagające się ciągłej opieki...
    Ace, Monster, Overmax, Asus -- od strony Androida niczego im nie zarzucam...

    > I był w pełni naładowany?

    Tak -- co chyba oczywiste.

    > Jadę na jakieś 10 godzin do Poznania. Włączony dual sim, transfer
    > danych (3g), GPS i Yanosik. Przyjeżdżam do domu a bateria (2Ah)
    > co najwyżej w połowie rozładowana.

    Ja opisuję to, co mam ja. :)

    > I tak z ciekawości - ma 6tka funkcje wybudzania za pomocą
    > stuknięć w ekran?

    Asus ma, ale czy to cecha Androida/u, czy Asusa -- nie wiem.
    Można włączyć ekran dwoma stuknięciami i można wyłączyć,
    ale wyłączanie wymaga stukania w górny pasek.