    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <onv9ub$2pr$1@news.icm.edu.pl> <oo0k0e$h0h$1@node2.news.atman.pl>
    <oo1d75$ttk$1@node1.news.atman.pl>
    <59a908c1$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <oobqjv$p1p$1@node2.news.atman.pl>
    <59abbf0c$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <oojprs$2hb$3@node1.news.atman.pl>
    <59ad8b6a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <oonga7$g9n$1@node2.news.atman.pl>
    <59afded7$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <oov27p$28c$1@node1.news.atman.pl>
    <59b3b4e0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <op12hj$l2$1@node1.news.atman.pl>
    <59b4e28a$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <op99ql$5jp$1@node1.news.atman.pl>
    <59b92fdb$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <opeob8$u2a$1@node2.news.atman.pl>
    <59bb8b1b$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <opgmp3$n2q$3@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 16 Sep 2017 11:15:44 +0200

    > "Trybun" 59bb8b1b$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Zasięg to sprawa polityczna -- przykładowo ograniczany jest tam,
    > gdzie ludziom BTSy mogą szkodzić, co niestety skutkuje wzrostem
    > szkodliwości telefonów, które muszą więcej watów wpuszczać w eter.
    >
    > Gdy byłem w sanatorium, wyjaśniano mi, że słaby zasięg telefonów
    > jest efektem celowym -- rzekomo ogranicza szkodliwy wpływ telefonów
    > na rozruszniki serc itp. urządzenia.
    >
    > Ja akurat nie mam rozrusznika serca, więc nie protestowałem...

    Nie żartuj sobie z poważnych spraw. Te gnoje niby maja działać dla dobra
    konsumenta? W przetargach na limitowane częstotliwości zapewnienie
    dobrej jakości usług to jedna z ostatnich pozycji, o ile w ogóle jest to
    ujęte. Liczy się przede wszystkim kasa którą za daną częstotliwość
    zapłaci operator. Potrzeby potencjalnego klienta te kanalie mają gdzieś,
    liczy się kasa która będzie do przeżarcia, na pławienie się w luksusach.
    To samo zresztą dotyczy usług telewizyjnych. - kasa kasa kasa, a to że u
    niektórych klientów przelatujący ptaszek powoduje zakłócenia
    uniemożliwiające odbiór, to już dla nich sprawa bardzo mało istotna.

    Pytanie osobiste - uwierzyłeś im w te ich wyjaśnienia w sanatorium?