    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Panasonic nagrywanie
    Date: Thu, 4 Apr 2013 13:07:52 +0200

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:kjjm0n$k6r$1@node1.news.atman.pl...

    > No to dochodź się z Panasonikiem o ten niuans.

    Nie o to mi chodzi żeby cos od nich wymagać. Miałem nadzieję że ktoś temat
    zna i nagrywa na SD.

    >Tak czy owak, raczej na karcie, w szczególności w czytniku integralnym, nic
    >nie nagrasz. Ale próbuj, mogę się mylić.

    Ten komunikat o włożeniu karty SD w VOD mnie skusił do prób.

    Jak się nie da, to trudno, będę nadal zapisywał na HDD. Szkoda mi tylko do
    tego celu tak ogromnej pojemności dysku marnować aby od czasu do czasu
    nagrać najwyżej na kilka dni jakiś materiał z TV. Aby można było nagrywać
    należy HDD sformatować w TV, inaczej się nie da. Po sformatowaniu w TV ani
    na innym TV, nawet tego samego modelu, ani na żadnym komputerze partycja
    jest nie widoczna, tylko na tym jednym, jedynym na którym została założona.
    Więc nawet nie mogę sobie przechować innych rzeczy na tym HDD.

    Marek