  • 11. Data: 2012-09-30 03:08:32
    Temat: Re: PayPAss/PayWave jako zamek do drzwi
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    k...@v...pl wrote:

    > Najprościej zaadoptować system antykradzieżowy ze sklepu. Duża
    > odległość. A szansa że ktoś będzie miał ( o ile się samemu nie
    > wygada) nie skasowaną nalepkę wynosi zero.

    No, noś taką nalepkę i tłumacz sie przy każdej wizycie w supermarkecie...

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2012-09-30 10:03:38
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.09.2012 15:42, Marcin pisze:
    > "... Na rynku jest wiele terminali mifare(bo to ta technologia)..."
    >
    > Nie dokladnie, Mifare korzysta z warstwy ISO14443-3 (Layer 3) a
    > payPas / PayWave implementuje warstwe ISO14443-4 ( Layer 4) . Czytnik
    > dedykowany do Mifare moze tylko obslugiwac komendy Mifare, ktore sa
    > specyficzne dla np. biletow elektronicznych, ale nie pokrywaja sie z
    > tam, jak mozna komunikowac sie z kartami platniczymi.
    >
    > Marcin

    Ale Pytającemu chodziło o otwieranie furtki za pomocą czegoś co już ma
    przy sobie, bez mnożenia kart(tak to zrozumiałem), no bo raczej chyba
    nie chce sobie obciążać karty przy każdym wejściu do domu:). Czytnik
    mifare w zupełności się do tego nada, potrafi odczytać nr seryjny karty,
    a ten już jest w dużym stopniu unikalny. Zresztą te najprostsze czytniki
    niewiele potrafią zrobić z kartą mifare.

  • 13. Data: 2012-09-30 11:50:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Albercik napisał:
    [..]
> [...]
    > a ten już jest w dużym stopniu unikalny. Zresztą te najprostsze czytniki
    > niewiele potrafią zrobić z kartą mifare.

    A może i-button na 1-wire (nie ma to nic wspólnego z ogryzkiem jakby
    co), jest to to w formie breloczka do kluczy a nawet jako sygnet,
    jedynie nie spełnia wymogu działania na odległość bo trzeba przyłożyć.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 14. Data: 2012-09-30 21:01:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl>

> [...]
    > jest to to w formie breloczka do kluczy a nawet jako sygnet, jedynie nie
    > spełnia wymogu działania na odległość bo trzeba przyłożyć.

    Ale ma już w pęku kluczy czy musi dołożyć ? Bo ja musiałem na dwa podzielić
    by dało się normalnie nosić

  • 15. Data: 2012-09-30 21:14:29
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 30 września 2012 03:08:32 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > No, noś taką nalepkę i tłumacz sie przy każdej wizycie w supermarkecie...
    >

    > --
    >
    > Gof
    >
    > http://www.chmurka.net/

    To noś nalepkę o innej częstotliwości rezonansowej. Wykorzystaj zasadę działania
    tamtego systemu.

  • 16. Data: 2012-09-30 22:15:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl>
    [..]

    > Ale ma już w pęku kluczy czy musi dołożyć ? Bo ja musiałem na dwa
    > podzielić by dało się normalnie nosić

    No to sygnet i przybicie żółwika do sensora.