  • 461. Data: 2012-05-21 02:59:27
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > I moze idz na rower (jak zlapiesz jakas fuche, to moze za jakis czas
    > bedzie cie na niego stac)

    czy wy naprawde nie potraficie rozmawiac na jakims akceptowalnym poziomie?
    Ten przytyki o idiotach, ten o majętności, wszystko okraszone epitetami w
    stylu pedalarze itp.
    W domu, przy obiedzie tez w taki sposób?

  • 462. Data: 2012-05-21 02:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tam też jest kostka.....

    zgadza się Watsonie! Dlatego piszę, że być moze i ze probowałbym.
    Tam kostka jest stosunkowo krótko i na prostej drodze.

  • 463. Data: 2012-05-21 03:12:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]

    > stylu pedalarze itp.
    > W domu, przy obiedzie tez w taki sposób?

    Ale to nie ja to napisalem...

    --
    TA

  • 464. Data: 2012-05-21 03:14:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Mam jeszcze kilkanascie innych grup i tam jest chyba ok.

    Wlasnie zauwazylem ze na pl.biznes.banki tez jest tak samo (jak na
    samochodach).

    --
    TA

  • 465. Data: 2012-05-21 03:51:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpbviq$cvv$150@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Dla samochodów wybudowano ulice i drogi. Można to poznać np. po
    > szerokości pasów i ograniczeniach prędkości, które są dostosowane do
    > samochodów, a nie rowerów, riksz czy hulajnóg.
    Bredzisz.
    Jesliby tak bylo, to w PORDzie byloby to wyraznie napisane.
    Idac twoim tokiem rozumowania mozesz sobie jezdzic tylko autostradami i
    ekspresowkami.
    Hm, a po co sa ograniczenia predkosci? I dlaczego notorycznie je lamiesz?

    --
    TA

  • 466. Data: 2012-05-21 06:12:12
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 23:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek u...@d...invalid ...

    > przepisy mozna interpretowac w przenośni? :)
    > Nie mówie, ze czesto nie trzeba, ale czy mozna?

    Bezpośrednio to nie, ale jak nie wiadomo o co chodzi, to stosuje się
    wykładnie celową. Tylko to określa już sąd.

    Shrek.

  • 467. Data: 2012-05-21 06:16:19
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 23:52, to wrote:
    > begin Shrek

    > Ale koń ma racje, tacy co są w stanie utrzymać ok. 30 km/h przez dłuższy
    > czas to margines. To wymaga bardzo dobrej kondycji i regularnych
    > treningów.

    Bez przesady. Moja kondycja jest raczej przeciętna, nie cwiczę
    kolarstwa, a po prostu jak jest ładna pogoda to jadę do pracy rowerem. I
    nie mam specjalnego problemu, żeby utrzymać 30 między światłami.

    Shrek.

  • 468. Data: 2012-05-21 06:52:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 21:59:34 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > ROTFL
    > Kolejny przykłąd na to, ze od przepisó ważniejszy jest zdrowy rozsądek i
    > współistnienie na drodze a nie wzajemna walka.

    Sugerujesz że jeżdżąc po drogach powinienem mieć gdzieś przepisy?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 469. Data: 2012-05-21 07:06:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 23:59, Budzik wrote:

    > :) az sie człowiekowi miło robi.
    > a na wycieczkach rowerowych ze znajomymi zdecydowanie okresliłbym sie jako
    > srodek stawki.

    Czyli statystycznie są was na tej wycieczce tysiące;)

    Shrek

  • 470. Data: 2012-05-21 08:36:19
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 23:57, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article<4fb953a9$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    ,

    > Ojej, ale prxeciez watek o rowerach (przy okazji - chyba masz jakies
    > powazne psychiczn problemy zwiazane z rowerem - podobnie jak kilka osob
    > z tej grupy - porozmawiaj z kims o tym) w ktorym tak ochoczo bierzesz
    > udzial, rozpoczal waszm lokalny troll...

    Spływający jad przesłania niestety Cavallino rzeczywistość. Kurczowo
    trzyma się on swojej wizji świata.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik