  • 541. Data: 2012-05-21 19:49:01
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-21 19:22, Shrek pisze:

    > Idealna, to nie. Ale jeżdząc na codzień samochodem i rowerem ja tam
    > świętej wojny na drodze nie zauważam. Większość kierowców nie chcę cię
    > zabic, większość rowerystów nie idzie na banzaj, bo ja mam pierwszeństwo
    > i wszystko w dupie. Jakby tak było to rowerzyści na jezdniach kończyli
    > by się właśnie na przełomie maja i czerwca;)

    Wiesz, te święte wojny i opowieści o tym, jaki "to ja jestem zajebisty"
    w większości nie mają pokrycia IRL. Abstrahując już od rowerzystów, to
    zdaje się w niedzielę wk**** mnie debil "motocyklista". Jego szczęście,
    że ja jednak patrzę w lusterka i niech będzie pozdrowiony za
    uniemożliwienie mi zmiany pasa w sposób cywilizowany. Tablica
    bezczelnie zagięta do góry, policji zero, środek W-wy. 100km/h to on
    nie jechał. Siebie zabije? Trudno, problem w tym, że może narobić
    innym problemów. No, ale on był w sumie jeden na cały dzień, a nie
    hordą atakowali ;)

  • 542. Data: 2012-05-21 19:49:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Przeszkadza, ponieważ zmusza do zatrzymania.

    No jasne, a zapewne wolałbyś zatrzymywać innych i to prewencyjnie?

    > Nie widzę najmniejszego problemu od czasu jak istnieje instytucja
    > warunkoweo skrętu.

    Od czasu braku blaszanych strzałek jednak problem jest i to duży.
    Bo zielona strzałka Ci się nie włączy, gdy piesi na przecznicy mają zielone.

    > Niesłusznie.

    Słusznie.

    > Ponieważ nieefektywnie trzeba czekać

    Chcesz przejść to czekasz, zamiast tego inni nie muszą czekać na Ciebie,
    nawet jeśli Ciebie nie ma.

    Ale Twój czas to nie mój problem.
    Ja bardziej cenię swój.

  • 543. Data: 2012-05-21 19:55:09
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-21 19:49, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No jasne, a zapewne wolałbyś zatrzymywać innych i to prewencyjnie?

    Zielone dla pieszych i tak by nie wpłyneło na ruch.

    > Od czasu braku blaszanych strzałek jednak problem jest i to duży.
    > Bo zielona strzałka Ci się nie włączy, gdy piesi na przecznicy mają
    > zielone.

    Na większości skrzyżowań się zaświecają, łącznie z lewoskrętami warunkowymi.

    > Słusznie.

    Ni! ;-)

    > Chcesz przejść to czekasz, zamiast tego inni nie muszą czekać na Ciebie,
    > nawet jeśli Ciebie nie ma.

    Nie czekają na "mnie", ponieważ i tak stoją.

    Podobnie jak dla mnie Twój ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 544. Data: 2012-05-21 19:57:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpdvi4$kd1$...@i...gazeta.pl...

    > Zielone dla pieszych i tak by nie wpłyneło na ruch.

    I tłumacz chłopu jak może wpłynąć, a ten swoje.
    EOD, naprawdę szkoda czasu.

  • 545. Data: 2012-05-21 20:18:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Samochód nie służy do rozbijania. Dlaczego mam płacić za leczenie ofiar
    > wypadków?

    Próbujesz dorównać w głupocie Tytusowi?

  • 546. Data: 2012-05-21 20:19:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Ale jestes oszolomem antyrowerowym.

    Nie, nie jestem.

  • 547. Data: 2012-05-21 20:33:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 19:18, to wrote:
    > begin kamil

    > Próbujesz dorównać w głupocie Tytusowi?

    Parafrazująć cytat z Twojej sygnatury - zszedłem na poziom tej dyskusji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 548. Data: 2012-05-21 20:35:58
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-21 19:57, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpdvi4$kd1$...@i...gazeta.pl...

    > I tłumacz chłopu jak może wpłynąć, a ten swoje.
    > EOD, naprawdę szkoda czasu.

    A tłumacz chłopu, że mówie o skrzyżowaniu na którym nie wpływa.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 549. Data: 2012-05-21 21:48:41
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-21 19:49, Artur Maśląg wrote:

    > Trudno, problem w tym, że może narobić
    > innym problemów. No, ale on był w sumie jeden na cały dzień, a nie
    > hordą atakowali ;)

    To ogólna prawda, że pamietasz tych wyróżniających się. Tak jak
    większość kierowców jest normalna, to jednemu na tysiąc jakiś
    "pedalalarz w pedalskich lajkrach" rogi przyprawił i teraz ma traume;)
    No i teraz się mści. Ale to powoduje, że biorąc pod uwagę ilość
    kierowców z którymi masz do czynienia na jezdni, to rzeczywiscie raz na
    tydzień ktoś odwija niebezpieczny numer. Zastanawia mnie tylko dlaczego
    na usenecie jest nadreprezentacja tych z rogami, a w realu cicho siedzą;)

    Shrek.

  • 550. Data: 2012-05-21 22:03:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-20 17:55, Cavallino pisze:

    > Jakim stoperem to mierzył?
    > Bo jestem dziwnie spokojny, że znowy by wyszło, że tak naprawdę to była
    > prędkość chwilowa.

    No to się zdziwisz. To średnia wg Sigmy Sport BC700 zamontowanej na jego
    rometowskim Wagancie. Dodam - prawidłowo skalibrowanej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl