  • Data: 2013-09-17 22:01:20
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-17 20:30, anacron pisze:

    > Bo robimy już lepszy patent (bedzie wzbudzał wszystkie radary w
    > promieniu 2-3km) i niebawem będzie głośno o fotoradarach. Więcej nie
    > powiem...

    Jestem pełen uznania za Twoje materiały i tu mój szacun. Ale mam trochę
    mieszane uczucia co do tego co powyżej.
    Nie jest tajemnicą że można zakłócić prace praktycznie każdej
    elektroniki i każdego urządzenia elektronicznego zwłaszcza pomiarowego.
    Przyznam się że okazjonalnie przeglądam tematy fotoradarów oraz Twoich
    materiałów i może pominąłem te informację. Moje pytanie odnośnie
    powyższego co powiedziałeś o wzbudzaniu. Ku czemu to ma służyć?

    1 Czy likwidacji fotoradarów?
    2 Czy ustawiania ich tylko w miejscach faktycznie niebezpiecznych, a w
    pozostałych miejscach patrzenia przez palce na to że auta pomykają
    110 na 90?
    3 Czy chodzi oto by podnieść prędkość maksymalną na drogach gdzie
    praktycznie można jechać bezpiecznie 100-110 a nie 90. Tudzież 70-80 a
    nie 60 lub 50?
    Bo jest wiele dróg na których przed remontem po dziurach jechało się max
    90, a po remoncie gdzie droga została poszerzona dalej jest 90, a są i
    miejsca gdzie ta prędkość została obniżona do 70.
    4 A może chodzi o coś innego?

    --
    Krzysiek