  • 1. Data: 2017-04-29 01:16:13
    Temat: Pendrive
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Czy realne jest kupienie pendrajwa 256 GB za ok 50zł? Widziałem taką
    ofertę w jednej takiej niby to hurtowni?
    A karta pamięci?

  • 2. Data: 2017-04-29 05:42:10
    Temat: Re: Pendrive
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > Witajcie!
    > Czy realne jest kupienie pendrajwa 256 GB za ok 50zł? Widziałem taką
    > ofertę w jednej takiej niby to hurtowni?
    > A karta pamięci?

    Absolutnie nierealne. To popularny scam, chińskie pendrajwy powiedzmy 8GB z
    przeprogramowanym kontrolerem pokazującym ogromne pojemności typu 256GB czy
    z grubsza nawet 1TB.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 3. Data: 2017-04-29 08:10:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nierealne, najtańsze 3.0 (2.0 nie warto kupować) są PNY (mam taki 128 GB i jest
    super) i Lexar:
    www.amazon.com/PNY-Turbo-256GB-Flash-Drive/dp/B00JN1
    TOHM
    www.amazon.com/Lexar-JumpDrive-256GB-Flash-Drive/dp/
    B00S5V5PTC

    -----

  • 4. Data: 2017-04-29 13:00:08
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie ogarniam dlaczego ludzie wystawiają same poztywy...

  • 5. Data: 2017-04-29 14:04:42
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 29 kwietnia 2017 13:00:31 niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

    > nie ogarniam dlaczego ludzie wystawiają same pozytywy...

    To proste: sprzedawca zakłada 100 nowych kont, z których kupuje takie pendrajwy,
    wystawia super pozytywne komentarze, ale nie płaci. Przekazuje tylko Allegro
    prowizję, zdaje się 1%, od czasu do czasu trafia się jakiś naiwniak i interes się
    kręci.

  • 6. Data: 2017-04-29 14:09:18
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nie wiem, kupujący mają dużo komentarzy...

  • 7. Data: 2017-04-29 14:30:15
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 29.04.2017 o 14:09, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > no nie wiem, kupujący mają dużo komentarzy...

    Widać jeszcze nie sprawdzili co tak naprawdę się im nagrało z tych
    256GB, albo nie przejechali faktycznego końca.

    miab

  • 8. Data: 2017-04-29 14:43:24
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 29.04.2017 o 14:09, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > no nie wiem, kupujący mają dużo komentarzy...

    Tu przykładowe komentarze do sprzedającego:
    NAJSZYBSZY PENDRIVE 256GB USB PAMIĘĆ FLASH KOLORY!
    https://allegro.pl/uzytkownik/40648014/oceny?page=1&
    recommend=false

    miab

  • 9. Data: 2017-04-29 15:44:02
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ten tak, ale ofert takich pendrivów jest ze 100 i w 95 z nich są same
    pozytywy...

  • 10. Data: 2017-04-29 16:28:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-29 o 14:43, miab pisze:

    > Tu przykładowe komentarze do sprzedającego:
    > NAJSZYBSZY PENDRIVE 256GB USB PAMIĘĆ FLASH KOLORY!
    > https://allegro.pl/uzytkownik/40648014/oceny?page=1&
    recommend=false

    :D
    No bez przesady. Przecież tylko kretyn może kupować coś z takiej
    lokalizacji.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/