  • Data: 2009-03-20 21:23:57
    Temat: Re: Pendrive 16GB - prośba o poradę...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mrozny Gandi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gq0u72$hrh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Te 32 GB to było czysto teoretycznie, bo zgadzam sie z Toba, ze nie ma
    > sensu kupowac pen-dr. 32 i wiecej (gdzie ceny sa koszmarne). Poza tym
    > jesli juz ktos musi przenosic na raz tyle danych to chyba lepszy jest
    > juz przenosny dysk twardy (chociazby zdecydowanie lepszy stosunek
    > cena/ilosc GB, transfery). Chcialbym przenosic m.in backupy baz danych,
    > gdzie niejednokrotnie przekraczaja kilka GB, dlatego 16 wydaje mi sie
    > optymalne do takich potrzeb.

    Masz jakiś aparat cyfrowy? Kup do niego kartę 16GB, 32GB, czy ile tam
    potrzebujesz i czytnik przekształcający to w pen-a. Karty SanDiska są np.
    czasami sprzedawane z takim czymś w komplecie. Na codzień będziesz miał
    pojemnego pendrive-a, a na okazje typu wyjazd na wakacje pojemna karta do
    aparatu się przyda.