  • 1. Data: 2016-03-13 15:05:48
    Temat: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem
    dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach. Nie dawał się
    nawet sformatować. Sklep oddał twierdząc, że się odblokował. Niestety nie.
    Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z tą 5-letnią gwarancją? Kto to
    rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to tylko chwyt reklamowy na opakowaniu?
    Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej samej konfiguracji działają.

    neelix

  • 2. Data: 2016-03-13 15:32:21
    Temat: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    > jak tego dochodzić? Czy to tylko chwyt reklamowy na opakowaniu? Mam kilka
    > pendrive'ów. Inne w tej samej konfiguracji działają.

    Kingston to szmelc.

  • 3. Data: 2016-03-13 18:07:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-13 o 15:32, qwerty pisze:
    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem
    >
    > Kingston to szmelc.

    Zgadza się. Zarówno pendrive (żeby się chwalić USB3.0 jak zapis ledwo
    5MB/s osiąga) jak i ostatnio pamięci. Kilka pogrzebałem a jedne leżą mi
    takie red X cośtam DDR3 4GB, bo nie działają na płytach z chipsetem
    Intel B85, a niby mają działać (3 różne płyty różni producenci). Śmieć
    totalny. Wsadziłem 8GB Corsairy i wszystko śmiga.

    A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
    wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
    wywal w kosz.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-03-13 18:36:15
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-03-13 o 18:07, Irokez pisze:

    > A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
    > wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
    > wywal w kosz.

    Nie przejdzie :)

    A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
    odesłania do dostawcy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-03-13 18:37:33
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    pl...
    > Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem

    Jasne a w usa biją murzynów.

    Wszystko zależy jaki model i jaka półka cenowa, tanie padają ka każdy
    inny szmelc ale te z górnej półki działają bardzo dobrze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-03-13 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

> [...]
    > 5-letnią gwarancją? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to
    > tylko chwyt reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej

    Skoro to grwarancja to musisz sprawdzić co obiecał gwarant. To jego
    dobrowolne zobowiązanie i moze być róznej tresci.
    Zaczałbym od strony kingstona, ewentualnei od ich polskiego
    przedstawicielstwa.

    BTW skoro sklep przyjał gwarancje i oddał ze działa a nie dziala, to moze
    ponów sprawe w tym sklepie?

  • 7. Data: 2016-03-13 22:20:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA5CABF0D17CEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
> [...]
    > przedstawicielstwa.
    > BTW skoro sklep przyjał gwarancje i oddał ze działa a nie dziala, to moze

    Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież biorą.
    Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa
    Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na
    miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a
    i tak gwarant przysłał nową sztukę.

    neelix

  • 8. Data: 2016-03-13 22:40:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-13 o 18:36, Chris pisze:

    > Nie przejdzie :)
    >
    > A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
    > odesłania do dostawcy.

    Jeśli nie działa pod konkretnym urządzeniem a pod innymi działa
    to możecie sobie wysyłać do usranej śmierci. W sklepie włożą do
    komputera, stwierdzą że działa i odłożą do oddania klientowi
    z ewentualną adnotacją że klient awanturujący się bez sensu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-03-14 05:27:56
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał:

    > Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem
    > dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach.

    U mnie podobny problem powoduje dekoder. Po wyłączeniu na chwilę (do
    ostygnięcia) i ponownym włączeniu nagrywanie jakiś czas działa dobrze.
    Sprawdź pendriva w PC jakim dobrym programem diagnostycznym.

    Pzdr

  • 10. Data: 2016-03-14 09:05:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
> [...]
    > Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na
    > miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a
    Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki zgubiłem
    pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji, ale działał
    wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można je dokupić jako
    część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe, gratis. Fajna firma :-)

    PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)

    Maciek