    Date: Sun, 13 Jun 2010 20:41:18 +0200
    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Photoshop Elements 8 przeniesienie na inną partycję.

    W dniu 13.06.2010 20:05, Cezary Grądys pisze:

    > Mam oryginał na starym dysku. Zrobiłem próbę, na PSE 7 trial i wine bo
    > akurat teraz mam pod ręką. Wychodzą pliki binarne z rozszerzeniem mp3 ;)
    > Ale zauważyłem gdzieś ciąg SQLlite ! Jeśli to faktycznie baza SQLowa to
    > jest nie będzie wielkiego problemu.

    No i sukces:
    sqlite> .table
    _dbl_auto_id_table metadata_integer_table
    change_table metadata_string_table
    db_change_timestamp_table rendition_description_table
    media_stack_sort_table rendition_to_master_table
    media_stack_to_media_table tag_table
    media_table tag_to_media_table
    media_to_metadata_table tag_to_metadata_table
    metadata_blob_table version_stack_sort_table
    metadata_date_time_table version_stack_to_media_table
    metadata_decimal_table version_table
    metadata_description_table volume_table

    sqlite> select * from volume_table;
    2|database relative|amoc:database_relative_volume||database_rel
    ative_drive
    108|C:|0|C:|builtin_drive

    Tu są jakieś scieżki:
    sqlite> select * from media_table;
    109|8|/users/Public/Dane aplikacji/Adobe/Photoshop
    Elements/7.0/Music/A_Taste_Of_Sicily.mp3|/users/publ
    ic/dane
    aplikacji/adobe/photoshop
    elements/7.0/music/|a_taste_of_sicily.mp3|audio/mpeg
    |108|20080916T120320|20080916T120320|0

    Jak na razie wiem tyle:
    - powstał katalog o nazwie jaki podałem
    - do katalogu zostały wrzucone zdjęcia i muzyka (stąd pliki z
    rozszerzeniem mp3).
    - w tym katalogu zostały utworzone dodatkowe 2 pliki:
    - Backup.tly
    - catalog.buc - to jest właściwa baza danych

    Na razie nie znam struktury bazy i co jest w tabelach, ani nawet jak
    nazywają się pola, select nie wypisuje ;)
    Jak dojdę to opisze, może sie komuś przyda. Ciekawe tylko czy zrobi sie
    ta kopia bazy, jak zdjęcia juz pokasowane. Ale może właściwy plik jest
    gotowy pod inną lub nawet taką samą nazwą. No i ciekawe, czy wersja 8 ma
    tak samo.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl