  • 11. Data: 2014-04-10 14:53:32
    Temat: Re: Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-04-10, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

> [...]
    > w przepisach określających warunki techniczne pojazdów oraz określonych
    > w ust. 6, 8 i 10, przejazd pojazdu jest dozwolony tylko pod warunkiem
    > uzyskania zezwolenia.
    >
    > Zezwolenie na przejazd pojazdu ponadgabarytowego wydaje się na konkretny
    > przejazd konkretną trasą, po sprawdzeniu, czy pojazd na danej trasie się
    > zmieści.
    >
    > MJ
    > (W praktyce oczywiście pojazd o 9 cm za wysoki przejedzie wszędzie tam,
    > gdzie nie ma ograniczenia wysokości poniżej 4 metrów, norma przewiduje

    Teraz się już to zmieniło i są kategorie ponadgabarytów, bez
    konieczności występowania za kazdym razem o pozwolenie na każdą trasę.
    Dostajesz pozwolenie na gabaryt odpowiedniej kategorii i jezdzisz.

    --
    WildS

  • 12. Data: 2014-04-10 15:04:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 09.04.2014 o 22:24 WildS <f...@n...pl> pisze:

    > Zjazd na S2 korkuje całą Puławską?
    > Czyli po prawej stronie Wisły dla dużego nie ma tam niespodzianek?

    Tam jest spory ruch rano, część jadących z Piaseczna wjeżdża na S2
    (światła) część jedzie prosto (też światła) i jest gęsto.
    Po prawej nie ma niespodzianek.

    > S8 od starej 2 do Mostu Grota mam zakaz 6-22. Mimo wszystko bardzo
    > ciekawa opcja. Pytanie - gdzie na S8 łowią jadących na zakazie - mają
    > jakąś zatoczkę jak na kawałku pomiędzy lotniskiem i Puławską?
    > Jeśli na tym kawałku do zjazdu na Babice jest czysto to przy najbliższej
    > okazji przetestuję.

    Aby dojechać do Babic zjeżdżasz z S8 na Sochaczew - ostatni zjazd przed
    ograniczeniem.
    Tam można śmiało jechać - ITD stoi parę kilometrów dalej.

    > Ten rejon to mój koszmar - same zakazy, wiadukty, tonaże, duży ruch i
    > cwaniakujące osobówki.

    Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz :-)
    Te zakazy są po to aby ułatwić osobówkom przejazd przez rozbudowywany
    północny odcinek S8. Jak skończą (będą 3 pasy) to i zakazy znikną.

    TG

  • 13. Data: 2014-04-10 17:48:42
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-04-10 14:53, WildS pisze:

    > Teraz się już to zmieniło i są kategorie ponadgabarytów, bez
    > konieczności występowania za kazdym razem o pozwolenie na każdą trasę.
    > Dostajesz pozwolenie na gabaryt odpowiedniej kategorii i jezdzisz.

    I gdzie jeździsz, skoro nie możesz przejechać pod żadnym wiaduktem i pod
    drutami żadnej sieci trakcyjnej?

    MJ

  • 14. Data: 2014-04-10 19:40:05
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-04-10, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > I gdzie jeździsz, skoro nie możesz przejechać pod żadnym wiaduktem i pod
    > drutami żadnej sieci trakcyjnej?

    http://www.gitd.pl/nowe-zasady-przewozu-pojazdami-ni
    enormatywnymi-i-nie-tylko

    --
    WildS

  • 15. Data: 2014-04-10 21:28:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 09 Apr 2014 22:46:17 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Przed Powązkowską regularnie łapią cieżarówki, ale od czasu do czasu
    >łapią też między Puławską a Al. Krakowską.

    Była mowa o S8. Na S2 widziałem dziś zaklejone znaki dotyczące
    kontroli, czyżby sobie dali spokój?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2014-04-14 11:16:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    jerzu wrote:

    > Była mowa o S8. Na S2 widziałem dziś zaklejone znaki dotyczące
    > kontroli, czyżby sobie dali spokój?

    Na S8 przed Powązkami też ostatnio nie widziałem. Albo są rzadziej, albo
    wyluzowali w związku z remontem Trasy Toruńskiej. Kiedyś byli tam za
    każdym razem, kiedy przejeżdżałem, a ostatnio jechałem kilka razy i nie
    było kontroli.

  • 17. Data: 2014-04-14 17:05:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 14 Apr 2014 11:16:15 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >wyluzowali w związku z remontem Trasy Toruńskiej

    Te kontrole właśnie mają związek z remontem, mają zatrzymać ciężarówki
    ładujące się na most.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280