  • 31. Data: 2010-06-13 19:10:21
    Temat: Re: Pierwszy motor
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Szymon Machel"
    Hmm, chyba sobie przywłaszczę tą ksywkę.
    > "Sir Piernik" - dumnie brzmi :)

    Na poczatku to byl zwykly Piernik potem sie zestarzal i wypadalo dodac tego
    sera...:)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 32. Data: 2010-06-13 20:09:08
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > i dlatego jest juz zajęta od wielu lat

    Oooo :(

    Szymon

  • 33. Data: 2010-06-15 06:07:50
    Od: AlF <s...@g...com>

    duddits wrote:

    > Twoja sprawa kim chcesz być :)

    a co jestes? ;-)

  • 34. Data: 2010-06-15 08:51:34
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 10, 9:17 pm, "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Miałem napisać jak wyjadę na drogę pierwszym moto (XJ900S).
    > Dzisiaj był ten szczęśliwy dzień. Pokręciłem się po północnych okolicach
    > Kraqa - wąskie dróżki, szersze dróżki, masa zakrętów, 75 km.
    > Dwa spostrzeżenia:
    > 1. Wygląda na to, że dobrze zrobiłem kupując xj900 ma pierwsze moto.
    >     W miarę duże, w miarę silne i pięknie "się prowadzi:" :) No i się mi
    > podoba.

    Tez tak zrobilem po kilkunastoletniej przerwie po tzw
    "demoludach" (czyli nie calkiem zieloniutki) i dopiero pare lat i
    przymiarki do innych sprzetow uswiadomilo mi jak wielki popelnilem
    blad. Ten motocykl jest za ciezki, zas zawieszenie i hamulce ma
    szczatkowe. Nie nauczysz sie na nim DOBRZE jezdzic. Oczywiscie, zycze
    szczescia.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef kiedys XJ900F teraz ST955i/XT660X

  • 35. Data: 2010-06-15 09:24:03
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > blad. Ten motocykl jest za ciezki, zas zawieszenie i hamulce ma
    > szczatkowe. Nie nauczysz sie na nim DOBRZE jezdzic. Oczywiscie, zycze

    Całkiem możliwe, że też przejdę jakąś ewolucję. Na razie przejechałem
    kilkaset km i jestem zadowolony. Zawieszenie można wyregulować.
    Na raziem mam dość miękko ustawione. Można coś pozmieniać
    jak będzie brakować. Generalnie zakupiłem motonga z myślą o turystce
    i tutaj waga nie przeszkadza. Zresztą, jak napisałem wyżej do ułomków
    nie należę i proporcję mi się bardziej zgadzają :)
    Mam kolegę, który wręcz twierdził, że powinienem zacząć od 1600cm:).
    Ale cruisery póki co mnie nie pociągają.

    Zdrufko
    Szymon