  • Data: 2019-04-24 08:41:48
    Temat: Re: Pierwszy na świecie regeneracyjny kabel USB
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Apr 2019 13:18:45 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Floveme ma okrągły magnes, widziałem też owalne, ale raczej nie
    > polecam, bo na
    > mój gust owal wtyk do owalnego gniazda będzie pasował tylko w
    > jednej pozycji.
    > A w okrągłych zawsze się przyciągnie.

    Nie musza być okrągłe, bo pole magnetyczne w pożądanym kablu
    odpowienio moderuje ustawienie.
    Floveme nie mają pinów data, trochę upierdliwe gdy trzeba z danych
    skorzystać bo trzeba bazę wyciągać i zamieniać a z reguły taka baza
    jest ciężko chwytna palcami (bo wąska).
    Kable np. WSKEN są w wersji data.
    Tutaj ich test https://youtu.be/Euz00E3otlQ
    Tylko, ze wsken są pożądane i kosztują 70pln a nie 13...

    > Jedyne na co trzeba uważać, to sposób wyciągania wtyczki --
    > trzeba łamać albo
    > wyciągać w bok. Jeżeli wyciągasz jak standardową wtyczkę, to
    > możesz wyciągnąć
    > razem z magnetyczną bazą (silne jest to połączene magnetyczne).

    Porządny kabel nie wyciąga bazy ciągać dowolnie.

    --
    Marek