  • 1. Data: 2019-04-16 10:34:54
    Temat: Pierwszy na świecie regeneracyjny kabel USB
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/NaHalb27lS4?t=22s

    Moim zdaniem to proszenie się o wyrywanie gniazd. Duża wtyczka - duża
    dźwignia i łatwo o przypadkowe wyrwanie. Jak ktoś chce ładować
    kabelkiem to tylko magnetycznym.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-04-20 00:57:40
    Temat: Re: Pierwszy na świecie regeneracyjny kabel USB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > https://youtu.be/NaHalb27lS4?t=22s

    > Moim zdaniem to proszenie się o wyrywanie gniazd. Duża
    > wtyczka - duża dźwignia i łatwo o przypadkowe wyrwanie.

    20 usd? -- w Pepco za 4.99 pln można kupić kolorowy przewód imo
    dobrej jakości. Po co naprawiać przewód kosztujący 20 usd, skoro
    można kilkanaście razy taniej kupić nienaprawialny, ale dobry
    prądowo i mocny/wytrzymały?

    Papier toaletowy także można ,,naprawić'' domowymi metodami...

    > Jak ktoś chce ładować kabelkiem to tylko magnetycznym.

    Popieram Qi i przewody pokazujące natężenie i napięcie...
    Dlaczego nie ma konglomeratu: Qi+solarek+akumulatorek?
    Podczas używania telefonu to coś był ładowało się ze
    słoneczka, po czym by ładowało bezprzewodowo telefon...
    Oczywiście mogłoby być ładowane przewodowo i mogłoby
    ładować przewodowo...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-04-20 09:26:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 00:57:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > 20 usd? -- w Pepco za 4.99 pln można kupić kolorowy przewód imo
    > dobrej jakości.

    Naprawde dobry? Ostatnie tam wcale takie dobre nie byly.

    Ostatnie dobre - tzn o malym oporze i duzych pradach ladowania kupilem
    w Rossmanie. Kto by pomyslal, ze miedzy kosmetykami beda dobre kable.

    > Po co naprawiać przewód kosztujący 20 usd, skoro
    > można kilkanaście razy taniej kupić nienaprawialny, ale dobry
    > prądowo i mocny/wytrzymały?

    moze u nich "zwykly kabel" kosztuje $4.99 i ten sie po 4 cieciach
    zwroci :-)

> [...]
    > Podczas używania telefonu to coś był ładowało się ze
    > słoneczka, po czym by ładowało bezprzewodowo telefon...

    A kosztowalo by tyle, ze bys napisal "cena mi sie w 100 lat nie
    zwroci" :-P

    Solarek ma mala moc, a Qi pewnie wnosi duze straty..

    > Oczywiście mogłoby być ładowane przewodowo i mogłoby
    > ładować przewodowo...

    Powerbanki z solarem sa.

    J.

  • 4. Data: 2019-04-20 11:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

> [...]
    > dobrej jakości. Po co naprawiać przewód kosztujący 20 usd, skoro
    > można kilkanaście razy taniej kupić nienaprawialny, ale dobry

    Jezeli mowisz o tym w przeplocie biało-roznym to te gówna bardzo szybko
    przestają ładować jakims znosnym prądem.
    Miałem takich kilka, wszystkie poszły do kosza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 5. Data: 2019-04-20 15:37:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    20 Apr 2019 09:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Jezeli mowisz o tym w przeplocie biało-roznym to te gówna bardzo szybko
    > przestają ładować jakims znosnym prądem.
    > Miałem takich kilka, wszystkie poszły do kosza.

    Za $1-$2 macie na aliexpress kable bardzo dobrych firm, więc szkoda szukać po
    sklepach.

  • 6. Data: 2019-04-20 16:03:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 15:37:22 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > 20 Apr 2019 09:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Za $1-$2 macie na aliexpress kable bardzo dobrych firm, więc szkoda szukać po
    > sklepach.

    A konkretnie ?

    Bo wiesz - kupic, czekac miesiac, zeby sie okazalo, ze to takie samo
    g*, to zadna rada.

    I co - kupic od razu kilka, czy dopiero za drugim razem ?

    J.

  • 7. Data: 2019-04-20 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A konkretnie ?
    >
    > Bo wiesz - kupic, czekac miesiac, zeby sie okazalo, ze to takie samo
    > g*, to zadna rada.
    >
    > I co - kupic od razu kilka, czy dopiero za drugim razem ?

    https://allegro.pl/oferta/kabel-micro-usb-7826394821

    I jak na razie wszystko w porządku. Ale mam dopiero miesiac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 8. Data: 2019-04-20 23:58:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Apr 2019 16:03:56 +0200, w
    <w50pi3rui8ak$.18zexk6q5697x$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A konkretnie ?
    >
    > Bo wiesz - kupic, czekac miesiac, zeby sie okazalo, ze to takie samo
    > g*, to zadna rada.

    Ugreen, Rock, Baseus itp. --
    Ja akurat mam chyba te wszystkie popularne markowe, a magnetyczny z Floveme.

  • 9. Data: 2019-04-21 00:00:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    20 Apr 2019 16:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > https://allegro.pl/oferta/kabel-micro-usb-7826394821

    Szanowanej firmy no-name :)
    Raczej bym nie brał.
    Z Chin za tyle to masz markowy magnetyczny.

  • 10. Data: 2019-04-22 23:37:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 141o0gt2e3w1s$.1wwkbeqeu27jf$....@4...net

    > Naprawde dobry? Ostatnie tam wcale takie dobre nie byly.

    Naprawdę dobry -- imo bardzo mały opór jak na taką długość.
    Ale chyba niezbyt tani, skoro na AliE można kupić długie
    przewody za/po niespełna 2 pln wraz z dostawą. :)

    > A kosztowalo by tyle, ze bys napisal
    > "cena mi sie w 100 lat nie zwroci" :-P

    > Solarek ma mala moc, a Qi pewnie wnosi duze straty..

    10 godzin ładowania światłem na 1 godzinę Qi.
    Qi może spokojnie dać 1 A na 5 V -- dla mnie by
    chyba starczyło. Solarek nie da 200 mA na 5 V?

    Straty teraz nie są tak duże jak przed wiekiem. ;)
    Być może dałoby się zachować ponad 65% pełnego
    (solarek-akumulator-Qi-akumulator) cyklu.

    > Powerbanki z solarem sa.

    Ale nie mają w sobie nadajników Qi.

    -=-

    Cena? -- jednym z czynników zmniejszających cenę jest masowość produkcji.

    -=-

    Były próby wrzucania solarka wprost do telefonu.

    --