eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6 › Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
  • Data: 2014-09-22 20:35:31
    Temat: Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem czy zauwazasz, ze od kiedy zaczelismy mowic o tym, kto stal po
    > nocach w kolejce, kontekst jest trcohe szerszy. <rs>

    Bo zmienia sie scena tego swiata.
    Nie wiem jak wygladala sytuacja w NY ale tam chyba Czeczenow nie mieli?
    Natomiast z tego co napisali odnosnie Drezna na Spidersweb wynika, ze
    poglebia sie problem z handlarzami i pryska pierwotny czar ogrzewania
    sie przez cala noc swietlistymi myslami o jabluszku:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/idioci-drezna.html
    Jesli ten proces faktycznie bedzie sie nasilal to fanboje straca
    mozliwosc spotkania sie w swoim gronie w milej atmosferze.
    Tak czy siak fenomen kolejkowy ma swoje korzenie w fanbojstwie a nie
    przedsiebiorczosci ludow ze wschodu?