  • 161. Data: 2010-06-07 21:16:09
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 07 cze 2010 o 21:03 GMT, masti napisał(a):

    > a łyżka na to: "Niemożliwe" :)

    Psy maja troche, a nawet znacznie wiekszy uscisk szczeki niz czlowiek, i
    bez problemu krusza i lamia kosci, dlaczego ostry kiel mialby sobie nie
    poradzic z guma?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 162. Data: 2010-06-07 22:00:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:16:09 +0200, osobnik zwany Brzezi
    wystukał:

    > Psy maja troche, a nawet znacznie wiekszy uscisk szczeki niz czlowiek, i
    > bez problemu krusza i lamia kosci, dlaczego ostry kiel mialby sobie nie
    > poradzic z guma?

    ale w tym konkretnym przypadku? I czemu pies miałby tę gumę gryźć? I na
    jakiej podstawie prawnej pani weterynarz psa uśpiła?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2010-06-07 22:17:16
    Od: p...@a...pl

    On 7 Cze, 12:35, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Podobnie jak nie wiem co bym zrobił, gdyby ktoś zabił mi psa, tylko dlatego
    > że mu się zdarzyło dać nogę z posesji (a rasa taka że lubi się sam powłóczyć
    > i czasem wymyśli jak ominąć kolejne zabezpieczenia płotu), zamiast po prostu
    > dać znać gdzie go widział.

    http://zabilimipsa.pl/
    To uwazaj na spacerach po lesie. Mysliwi lubia sobie postrzelac dla
    zabawy.
    Moze za pare (nascie) lat ktos im sie do skory (prawnie) dobierze.
    Zeby nie bylo OT to nie mialbym zahamowan, zeby takiemu mysliwemu pol
    roku po odstrzeleniu mojego psa samochod spalic... hmmm, chyba.

    Co do przegryzania opon - kuzynka ma na Mazurach gospodarstwo
    hodowlane i 2 potezne suki strzegace dobytku. Potrafily przegryzc dwie
    opony w samochodzie weterynarza kiedy ten dojezdzal 100 metrow droga
    gruntowa do obejscia.

    pozdr
    Piotr

  • 164. Data: 2010-06-07 22:31:17
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 07 cze 2010 o 22:00 GMT, masti napisał(a):

    > ale w tym konkretnym przypadku? I czemu pies miałby tę gumę gryźć? I na
    > jakiej podstawie prawnej pani weterynarz psa uśpiła?

    Ale nie wiem czy to prawdziwa historia watkotworcy czy wyssane z palaca, po
    prostu jest to mozliwe, aby pies przegryzl opone, a czymu pies mialby to
    robic? to zwierze, zreszta na ktoryms filmiku zamieszczanym w tym watku,
    mozesz wytlumaczyc w jakim celu pies gryzl, szarpwal i urwal zderzak w
    radiowozie?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 165. Data: 2010-06-07 23:47:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 7 Cze, 12:35, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

> [...]
    > dać znać gdzie go widział.

    http://zabilimipsa.pl/
    >To uwazaj na spacerach po lesie. Mysliwi lubia sobie postrzelac dla

    Na szczęście lasów tak blisko nie mam, żeby do nich nawiał.

  • 166. Data: 2010-06-08 00:05:02
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > a zdjęcia opony? I czyjego psa uśpiła Twoja żona? bo jak obcego to chyba
    > jako wet wie, że popełniła przestepstwo?

    I ciekawe czy krzysiek82 nagrał to zdarzenie kamerą i zaniósł nagranie na
    komendę...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 167. Data: 2010-06-08 07:20:02
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    p...@a...pl pisze:

    > http://zabilimipsa.pl/
    > To uwazaj na spacerach po lesie. Mysliwi lubia sobie postrzelac dla
    > zabawy.
    nie dla zabawy ale z obowiązku.

    Pozdrawiam
    michał

  • 168. Data: 2010-06-08 08:52:18
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:
    > witajcie
    > żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co
    > się stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę. Faktycznie widać taki
    > szerszy ślad i raczej to nie był gwóźdź. Spotkaliście się z takim
    > przypadkiem? Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo
    > przecież to chyba mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie
    > nie wiem czy słusznie, bo może to nie jego wina :D

    Szkoda psa :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 169. Data: 2010-06-08 09:00:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Śmieje się z martwych dzików, strzela do psów gryzących opony, więzi
    > wulkanizatora... ;)

    a to wszystko nie ukonczywszy jeszcze 18 lat ;)

  • 170. Data: 2010-06-08 09:03:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Sezon ogorkowy w pelni, juz ty sie nie boj.

    jaki sezon ogorkowy, z powodzia maja pelne rece roboty, a i smolensk jeszcze
    sie czkawka odbija, maja co robic

    > Jednym slowem - uwazasz ze brak dowodow jakiegos zjawiska swiadczy o tym,
    > ze zjawisko musi istniec.

    nic takiego nie twierdze, wiem po prostu jakie sa koty i co moga zrobic
    jednym machnieciem lapa, lub niechcacy podczas zabawy, niewspominajac o tym
    co moga zrobic jak naprawde zaatakuja