    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Planowanie egzaminów jako problem kolorowania grafu
    Date: Tue, 19 Jun 2018 16:33:54 +0200

    On 18.06.2018 19:14, s...@g...com wrote:

    > Cytat:
    > "Aby wyrazić powyższy problem za pomocą grafu, przypiszemy jednemu wierzchołkowi
    jeden egzamin oraz wstawimy krawędź między dwa wierzchołki, dla których ma miejsce
    konflikt, tzn. gdy istnieje osoba zdająca egzaminy odpowiadające obu końcom
    krawędzi."

    > Już wiem co ten pacan miał na myśli: węzły to egzaminy, a krawędzie to studenci
    podchodzący do danych dwóch egzaminów
    >(nie tylko wtedy gdy ma miejsce konflikt). Można się zdenerwować czytając takie
    książki! Całe szczęście są jeszcze grupy dyskusyjne, więc jest się kogo spytać.

    Eee, napisał wyraźnie.

    "dla których ma miejsce konflikt" tzn."

    I teraz mastępuje definicja "konfliktu"

    "gdy istnieje osoba zdająca egzaminy odpowiadające obu końcom krawędzi."

    To, że nie doczytałeś zdania do końca, tylko uznałęś że "konflikt",
    znaczy "nakąłdające się egzaminy" nie oznacza, że on pacan;>

    Programowanie to jak matematyka i prawo. Każdy wyraz ważny;-)

    pzdr
    bartekltg