  • Data: 2018-12-04 00:36:11
    Temat: Re: Play Next
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-03 o 22:06, m...@i...pl pisze:

    > Ten problem został już rozwiązany lata temu. Tam gdzie operator nie chce aby
    korzystać z teleserwisu wprowadzono opłaty za polaczenie.

    Ale coś może dać w zamian, aby klient miał bezpłatnie. Tu bezpłatnie ma
    aplikację.

    > Nie wszystkie. Metadane tak ale np. transkrypcji rozmow nie powinien mieć, a
    aplikacja może to robic.

    Play Next nie polega na dzwonieniu przez aplikację.

    > Moje 3 ostatnie obslugiwaly bez problemu. Przy zalozeniu, ze z każdego korzystałem
    ok 2 lat to oznacza, ze moglem to robic od początku udostepnienie tej usługi :)

    A jakie sieci ofertowały wificalling 6 lat temu, wziąwszy pod uwagę, że
    to oferta z ostatnich miesięcy/małych lat?

    --
    Liwiusz