    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play konfiskuje środki :)
    Date: Wed, 17 Jul 2019 22:24:04 +0200

    Tue, 16 Jul 2019 14:46:16 +0200, w <5d2dc718$0$534$65785112@news.neostrada.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Niejasny jest punkt 2. Po zmianie oferty na odNowa nie pokazuje już

    Tak, słuszna uwaga, bo wprowadziłem w błąd sugerując się drugim numerem :)
    Taryfa to "Play na Kartę Rok Ważności Konta".

    > Pokaż screen z Play24, gdzie masz napisane, że w tej taryfie masz
    > zablokowane wychodzące, a masz przychodzące.

    Konto
    0,00 zł (ważne do 15.03.2019)
    Data ważności połączeń wychodzących
    15.03.2019
    Pakiet Promocyjnych Złotówek
    0,00 zł
    Data ważności połączeń przychodzących
    15.03.2019

    Teraz zauważyłem, że teoretycznie to nawet nie powinno się do mnie dodzwonić...