  • 1. Data: 2019-07-12 01:17:01
    Temat: Play konfiskuje środki :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Miszczowie dyplomacji :))

    Zainteresowałem się dlaczego na mojej dodatkowej karcie wyparowały wszystkie
    środki z konta w wysokości 5zł :). Odpowiedź:

    "Usługa została zawieszona dnia 16.03.2019r. Ponieważ nie korzystał Pan z
    usługi i nie doładowywał Pan konta, środki zostały _skonfiskowane_."

    PS. Karta nadal aktywna na przychodzące. Zawieszają w końcu numer czy można się
    tak bujać?

  • 2. Data: 2019-07-14 09:38:31
    Temat: Re: Play konfiskuje środki :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-12 o 01:17, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > PS. Karta nadal aktywna na przychodzące. Zawieszają w końcu numer czy można się

    Jaka taryfa?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-07-14 10:57:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jul 2019 09:38:31 +0200, w <5d2adbf9$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jaka taryfa?

    Rok Ważności Konta (chyba nazywa się odNowa Rok Ważności Konta).
    Przejście było z jakiejś innej, której nazwy już nie pomnę.

  • 4. Data: 2019-07-14 14:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-14 o 10:57, r...@k...pl pisze:

    > Rok Ważności Konta (chyba nazywa się odNowa Rok Ważności Konta).
    > Przejście było z jakiejś innej, której nazwy już nie pomnę.

    Jeśli miałeś włączony stan darmowy, to po miesiącu niekorzystania z
    żadnej płatnej aktywności pobiera 2zł miesięcznie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-07-14 14:05:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-14 o 14:02, Liwiusz pisze:

    > Jeśli miałeś włączony stan darmowy, to po miesiącu niekorzystania z
    > żadnej płatnej aktywności pobiera 2zł miesięcznie.

    Natomiast jeśli nie miałeś stanu darmowego:

    "Po 12 miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy konto. Oznacza to, że
    środki zgromadzone na koncie przepadną."

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2019-07-14 17:07:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jul 2019 14:02:00 +0200, w <5d2b19b7$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Jeśli miałeś włączony stan darmowy, to po miesiącu niekorzystania z
    > żadnej płatnej aktywności pobiera 2zł miesięcznie.

    Nie mam żadnej pobranej opłaty 2zł na billingu -- zniknęła od razu całość (i
    nie ma podanego za co). Może dlatego, że nie doładowałem i miałem tylko
    przychodzące.

  • 7. Data: 2019-07-14 17:08:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jul 2019 14:05:48 +0200, w <5d2b1a9b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Natomiast jeśli nie miałeś stanu darmowego:
    >
    > "Po 12 miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy konto. Oznacza to, że
    > środki zgromadzone na koncie przepadną."

    Miałem stan darmowy.
    Ale opłaty 2zł nie pobierali, tylko skonfiskowali całość.
    Karta nadal działa :)

  • 8. Data: 2019-07-14 23:52:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-14 o 17:07, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > przychodzące.

    >Miałem stan darmowy.
    >Ale opłaty 2zł nie pobierali, tylko skonfiskowali całość.

    Jeśli miałeś stan darmowy, to co miesiąc powinni pobierać 2zł. Jeśli
    tego nie widzisz na bilingu, to pewnie dlatego, że było to 13 i 14
    miesięcy temu - ponieważ po pobraniu 2x2zł zostało ci 1zł na koncie, i
    przez kolejny rok już nie pobierali tej opłaty, wyłączając jednocześnie
    stan darmowy. Po roku nieużywania konta w ten sposób przepadło również 1zł.

    Lub:

    W ogóle nie miałeś stanu darmowego, cały czas 5zł na koncie, które
    przepadło po roku braku aktywności na koncie.

    Tak jak patrzę w tej chwili, to w Pla24 na telefonie widać pobieranie
    tej opłaty w billingu w aktywności "wykorzystany internet": "0kb --
    2zł". Ale jako że maksymalny okres, za jaki możesz oglądać billing to 35
    dni, to siłą rzeczy nie zobaczysz tego, jeśli opłata była pobrana ponad
    rok temu.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-07-14 23:57:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-14 o 23:52, Liwiusz pisze:
    > Ale jako że maksymalny okres, za jaki możesz oglądać billing to 35 dni,
    > to siłą rzeczy nie zobaczysz tego, jeśli opłata była pobrana ponad rok
    > temu.

    Wróć, 35 dni to liczba dni, jaki możesz wybrać, natomiast w tej chwili w
    Play24 mam możliwość wybrania billingu, który najwcześniej zaczyna się
    14 stycznia 2019, czyli z ostatniego pół roku - co też tłumaczy,
    dlaczego nie zobaczysz opłat pobranych rok temu lub dawniej.

    Możliwe również, że opłata, która jest "konfiskowana" (przepada z uwagi
    na niekorzystanie z konta przez rok) nie jest ujmowana w billingu.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2019-07-15 19:58:35

    Sun, 14 Jul 2019 23:52:09 +0200, w
    <5d2ba409$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, Liwiusz

> [...]
    > 2zł". Ale jako że maksymalny okres, za jaki możesz oglądać billing to 35
    > dni, to siłą rzeczy nie zobaczysz tego, jeśli opłata była pobrana ponad

    Nie mogła być pobrana rok temu, bo konto doładowałem bodajże w marcu :)
    I przecież napisali wyraźnie "środki zostały skonfiskowane".