  • Data: 2020-01-09 13:59:49
    Temat: Re: Play "super oferta". :D
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Zadzwoniła dzisiaj do mnie konsultantka z Play z dostosowaną do
    > moich potrzeb ofertą dla firm. Wypytała o wszystko i kiedy
    > dowiedziała się, że za trzy numery płacę miesięcznie ok. 40 zł,
    > postanowiła przedstawić mi nową, doskonałą, ofertę, w której za
    > podobne usługi płaciłbym miesięcznie tylko 110 zł netto. :D
    > Była mocno zaskoczona i oburzona nawet, że wybuchnąłem śmiechem i
    > nie mogłem przez dobrą chwilę wydobyć z siebie głosu, żeby wyrazić
    > swój zachwyt nad jej propozycją. ;)
    >
    > Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

    Leca sztampowo po scenariuszu rozmowy.
    to duzy problem bo telemarketerzy to jacy najgorsi z mozliwych
    sprzeadwców wiec i umiejetnosci sa jakie sa.
    Wiec zamiast słuchac i rzeczywiście staracsie dopasować do tego co im
    mowisz niby pytaja, nie słuchaja odpowiedzi i dalej klepią formułki.

    Do tego najbardziej marne proby manipulacji typu pytanie gdzie wysłać
    umowe pomimo tego ze kupujacy na nic sie jeszcze nie zgodził i masz obraz
    biednego sprzedawcy - minioszusta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert