  • 1. Data: 2019-10-10 13:07:07
    Temat: Play "super oferta". :D
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Zadzwoniła dzisiaj do mnie konsultantka z Play z dostosowaną do moich
    potrzeb ofertą dla firm. Wypytała o wszystko i kiedy dowiedziała się, że
    za trzy numery płacę miesięcznie ok. 40 zł, postanowiła przedstawić mi
    nową, doskonałą, ofertę, w której za podobne usługi płaciłbym
    miesięcznie tylko 110 zł netto. :D
    Była mocno zaskoczona i oburzona nawet, że wybuchnąłem śmiechem i nie
    mogłem przez dobrą chwilę wydobyć z siebie głosu, żeby wyrazić swój
    zachwyt nad jej propozycją. ;)

    Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 2. Data: 2019-10-10 14:06:21
    Temat: Re: Play "super oferta". :D
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 13:07, Akarm pisze:
> [...]
    > zachwyt nad jej propozycją. ;)
    >
    > Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

    Za to im płacą. Ale ogólnie Play to niezła firma. Miałem niedawno
    zamieszanie z telefonami, przekładanie kart itd. Podczas tej operacji
    uaktywnił się transfer danych no i 20zł zostało pożartych. Z początku
    myślałem że to jakiś błąd u nich, tak że to zareklamowałem. Konsultantka
    przysłała mi wykres bilingu, no i oczywiście miała rację, ale mimo to
    doładowała mi konto za te 20zł, co prawda tylko na SMSy i rozmowy, ale
    to zawsze coś.

  • 3. Data: 2019-10-10 14:46:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-10 o 14:06, Trybun pisze:

    > Za to im płacą.

    Płacą im za bycie idiotami? ;)
    Telemarketerzy z banków są w takim razie inteligentniejsi. Kiedy
    proponowali mi jakąś pożyczkę, konsolidację kredytów, to po usłyszeniu
    jaki procent teraz mam, dziękowali za rozmowę. Skoro nie mogli mi
    zaproponować korzystniejszych warunków, to nie wygłupiali się z
    oferowaniem gorszych.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2019-10-10 15:22:37
    Od: z <...@...pl>

    Po każdym zawarciu/przedłużeniu umowy w tej firmie trzeba dokładnie
    sprawdzić na infolinii co jest włączone a co nie włączone, czy polecenie
    zapłaty się nie zgubiło, czy dodatkowe pakiety gratis na x mies. ładny
    pan w salonie wyłączył czy nakłamał tylko.
    Też dostałem pakiet whuj mega do wykorzystania w 1 mies. od konsultantki
    na infolinii. Tylko po co?

    GENERALNIE TA FIRMA SCHODZI NA PSY

  • 5. Data: 2019-10-10 15:29:01
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Akarm pisze:
> [...]
    > zachwyt nad jej propozycją. ;)
    >
    > Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

    Zapewne część klientów zgadza się na taką super propozycję, więc
    próbują, wbrew pozorom dostawcom opłaca się dzwonić z takimi
    propozycjami, bo jak wiadomo społeczeństwo składa się z jednostek
    bardziej oraz mniej ogarniętych, co któraś osoba się skusi.
    Poza tym tanio już było, wszystko drożeje i nie ma żadnego racjonalnego
    powodu dlaczego akurat usługi telekomunikacyjne miałyby wiecznie tanieć,
    za jakiś czas operatorzy zwyczajnie powypowiadają umowy, które przeszły
    na czas nieokreślony, a gdzie przychód z klienta jest poniżej pewnego
    progu i w ten sposób taniość się skończy. Oczywiście można straszyć
    przejściem do innego operatora, teraz jeszcze można, ale to tylko
    kwestia czasu gdy wszyscy podniosą ceny, jeśli nie wprost to na zasadzie
    przymusu "więcej za więcej" czy przymusowych zbędnych klientowi usług
    dodatkowych.

  • 6. Data: 2019-10-10 16:47:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-10 o 15:29, DK pisze:

> [...]
    > propozycjami, bo jak wiadomo społeczeństwo składa się z jednostek
    > bardziej oraz mniej ogarniętych, co któraś osoba się skusi.

    Zdaję sobie sprawę, że znaczna część społeczeństwa to idioci, ale chyba
    nie aż tacy, żeby chcieli płacić ponad trzy razy więcej za to samo, co
    już mają!
    Przypomnę, że konsultantka wypytała mnie szczegółowo: co mam, i ile za
    to płacę. Po czym zaproponowała mi to samo, tylko ponad trzykrotnie
    drożej. :D

    > kwestia czasu gdy wszyscy podniosą ceny, jeśli nie wprost to na zasadzie
    > przymusu "więcej za więcej" czy przymusowych zbędnych klientowi usług
    > dodatkowych.

    Nie wierzę. Gdyby były tylko dwie-trzy firmy i oferowały wyłącznie
    abonament, to może mogłyby się zmówić. Ale na szczęście jest spora
    konkurencja prepaid.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 7. Data: 2019-10-10 16:48:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-10 o 14:06, Trybun pisze:
    > Konsultantka przysłała mi wykres bilingu, no i oczywiście miała rację,
    > ale mimo to doładowała mi konto za te 20zł

    Dlaczego nie załozyłeś sobie konta na ich stronie i sam nie sprawdzasz
    bilingu, ani ewentualnie, w razie potrzeby nie zmieniasz różnych opcji.

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-10-10 16:51:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Płacą im za bycie idiotami? ;)

    Albo za skuteczne namawianie :-)

> [...]
    >usłyszeniu jaki procent teraz mam, dziękowali za rozmowę. Skoro nie
    >mogli mi zaproponować korzystniejszych warunków, to nie wygłupiali

    Albo bank madrzejszy i nie naciskal na realizacje calej starannie
    wymyslonej strategii :-)

    Tylko banki chyba nie tak calkiem madre, skoro np dzwoni ... Millenium
    i namawa na lokate na znakomite 2%.
    A sam daje na koncie oszczednosciowym 2.7% ..

    Albo dzwonia z kredytem, a jakby tak zajrzeli w konto, to by nie
    dzwonili.
    Ale moze nawet bankowi nie wolno zajrzec w konto w celu
    wyselekcjonowania listy klientow do zadwonienia z kredytem ?

    J.

  • 9. Data: 2019-10-10 17:56:27
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Akarm pisze:

    > Nie wierzę. Gdyby były tylko dwie-trzy firmy i oferowały wyłącznie
    > abonament, to może mogłyby się zmówić. Ale na szczęście jest spora
    > konkurencja prepaid.

    Prepaid to inny segment rynku (choć tu też przewiduję podwyżki), miałem
    na myśli abonamenty, w szczególności dla firm, większość firm nie
    przejdzie do prepaida nawet jeśli będzie sporo tańszy, a też nie będzie
    się bawić w wynalazki typu MVNO. Czyli mamy 4 dostawców, którzy
    solidarnie będą podnosić ceny, to już się zaczęło jeśli chodzi o Play,
    T-Mobile i Orange, Plus się póki co przed tym broni, do czasu.

  • 10. Data: 2019-10-10 18:50:54
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

> [...]
    > Była mocno zaskoczona i oburzona nawet, że wybuchnąłem śmiechem i nie
    > mogłem przez dobrą chwilę wydobyć z siebie głosu, żeby wyrazić swój

    Mi ostatnio chcieli przedłużyć umowę bezterminową ;-)

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"