  • Data: 2014-07-22 11:11:23
    Temat: Re: Play24 - działa, nie działa?
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jul 2014 00:15:33 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >No właśnie nie był włączony krócej, niż rok. Co 2-3 miesiące był
    >włączany, ale rok jeszcze nie minął. Gdyby mi nie zależało na numerze to
    >bym SIM-a wrzucił do kosza i nie tworzył tego tematu.

    Pewny jesteś że to była taryfa z roczną ważnością konta? Bo nawet po
    aktywacji karty trzeba ją za 5zł doładować żeby ten rok ważności był.
    Może kupiłeś starter play na kartę. Tam nie ma rocznej ważnośći konta.
    Musisz albo iść do salonu i złożyć reklamację, albo zadzwonić do boku
    z innego numeru i zrobić to samo. Najlepiej by było jakbyś napisał
    zgłoszenie przez play24, ale pewnie nie masz dostępu.
    Potem udajesz się na forum play
    http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play
    podajesz numer zgłoszenia z prośbą o przyspieszenie sprawy.
    Dziwne że na numer można się dodzwonić.
    Jeśli ten numer który posiadasz miał jakąś ciekawą kombinacje cyfr to
    może być jeszcze ciekawiej.
    Czytałem na forum play o przypadkach gdzie numer leżał w szufladzie i
    został delikatnie mówiąc przejęty przez kogoś innego. W jaki sposób to
    zostało zrobione można się tylko domyślać. Nie mówię że w twoim
    przypadku tak się stało ale i takie przypadki się zdarzają.