  • 1. Data: 2009-01-08 16:19:39
    Temat: Re: Plazma 42 do 2500zł
    Od: apem <w...@w...pl>

    Piotrek pisze:

    > Użytkownik "frulik" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:gjdnrh$2qt$1@inews.gazeta.pl...
    > Z drugiej strony
    > http://www.euro.com.pl/telewizory-lcd-i-plazmowe/pan
    asonic-th-42pv8-plazmowy.bhtml

    Witam,

    Kto mi wytłumaczy jak ma się format ekranu do rozdzielczości i zgodności
    HD Ready przedstawionego modelu:

    Format ekranu panoramiczny 16:9
    Zgodność z HD HD Ready ->(1280x720)
    Odświeżanie obrazu 100 Hz tak
    Rozdzielczość 1024 x 768 -> (4:3)

    Wydaje mi się, że są to sprzeczne ze sobą wartości.
    Andrzej P.

  • 2. Data: 2009-01-08 20:52:18
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-01-08 17:19, apem napisal (a):
> [...]
    > Odświeżanie obrazu 100 Hz tak
    > Rozdzielczość 1024 x 768 -> (4:3)
    >
    > Wydaje mi się, że są to sprzeczne ze sobą wartości.

    Było o tym wiele razy pisane.
    Jeśli piksele nie są kwadratowe to co?

    --
    maciek

  • 3. Data: 2009-01-09 08:27:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    [MF] PL pisze:

    > Było o tym wiele razy pisane.
    > Jeśli piksele nie są kwadratowe to co?

    Myślę, że autorowi chodziło też o coś innego.
    Jak z 1024 pikseli uzyskać rozdzielczość 1280?

    --
    Pete

  • 4. Data: 2009-01-09 09:34:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Myślę, że autorowi chodziło też o coś innego.

    Autor po prostu nie zna wymogów które trzeba spełnić aby sprzęt był HD
    Ready, więc pisze bzdury.

  • 5. Data: 2009-01-09 16:20:22
    Od: apem <w...@w...pl>

    [MF] PL pisze:

    > Było o tym wiele razy pisane.
    > Jeśli piksele nie są kwadratowe to co?

    No właśnie nie wiem co dlatego zapytałem. Poza tym w tej cenie są modele
    Full HD np.
    http://www.afgcomputers.pl/panasonic-th42pz8es-full-
    silver-p-16570.html
    więc nie wiem co o tym sądzić, gdzie jest haczyk?

    Andrzej P.