  • 1. Data: 2009-01-08 14:44:45
    Temat: Re: hacking polsat cyfrowy
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 8 Jan 2009 13:19:53 +0100, pitpull napisał:
> [...]
    h.googlegroups.com...

    > A ja bym chciał zhakowac to, co teoreytcznie mam dostepne z naziemnej ...
    > Ciekawe co za to bym dostał (abonament płace a mam tylko TVP 1 i TVP 2 ...)

    Kup se TNK będziesz miał za darmo co co z naziemnej.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2009-01-08 16:49:46
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrngmcb1a.jl5.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > Kup se TNK będziesz miał za darmo co co z naziemnej.
    Tyle ze zamiast Polsatu dostaniesz TV Religia i TVN7 2 za 1 czyli niezle.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl