  • 1. Data: 2009-01-06 19:32:46
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Od jak dawna?

    Od wystarczająco dawna.

    >Nie widzisz że napisałem "szła" i że "w większości".
    > Pokaż 4 tunnery z gniazdem na moduł nie mających setupu 16:9 a ja Ci
    > pokażę
    > 4 które mają.

    Ale problem jest w tym, że Twoją tezę obala nawet jeden, a mojej nic nie
    obali, bo jej nie wygłaszałem. ;-)

    > Pokaż przystosowane na pl 4 tunnery mpeg4 dvb-t które nie mają, a ja
    > pokażę 4 jakie mają ok?

    Ale problem jest w tym, że Twoją tezę obala nawet jeden, a mojej nic nie
    obali, bo jej nie wygłaszałem. ;-)

    > A gdzie ja dzieliłem wew/zew?

    Ano zobacz w którym momencie Ci odpowiedziałem o bezsensie tego podziału.

    > Jedyny podział jaki wprowadziłem to transmisja cyfrowa(sat i dvb-t) i
    > naziemna-analogowa którą to nieopatrznie nazwałem naziemną.
    >
    > Chodziło mi tylko o to aby nadawcy tvp1, 2, polsat, 4 i tvn nie włączali
    > letterbox lub panascan dla cyfry (sat i dvb-t) bo odbiorniki (tv czy
    > tunnery)
    > dadzą sobie radę. Programy na sat (c2p i n) które nie lecą w analogu a
    > jest
    > ich sporo (o-tv, polsat2, polsat news, sport) spokojnie lecą anamorficznie
    > nikt nie narzeka.

    Co do tego to zgadzam się w pełni.
    I w analogu większość sprzętu poradzi sobie równie dobrze co przy obecnym
    letterboxie.
    Poza historycznymi tv, które spokojnie można olać.

  • 2. Data: 2009-01-06 19:51:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.01.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Ale problem jest w tym, że Twoją tezę obala nawet jeden, a mojej nic nie
    > obali, bo jej nie wygłaszałem. ;-)

    Problem to masz Ty bo nie potrafisz znaleść takiego tunnera :) a wiesz
    dlaczego? bo np w de gdzie anamorficzna transmisja jest uuuu a może dłużej
    w ogóle byś takiego sprzętu nie sprzedał, więc możesz długo szukać.

    > I w analogu większość sprzętu poradzi sobie równie dobrze co przy obecnym
    > letterboxie.
    > Poza historycznymi tv, które spokojnie można olać.

    Heh ale jesteś śmieszny, to piszesz aby olać większość tv poinstalowanych
    w domach, a robisz problem z tunnerem bez 16:9? Dobre!

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-01-06 20:24:00
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngm7d1q.s18.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
    > Heh ale jesteś śmieszny, to piszesz aby olać większość tv poinstalowanych
    > w domach, a robisz problem z tunnerem bez 16:9? Dobre!

    Ty jesteś śmieszny z "tunnerem" :))

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 4. Data: 2009-01-06 20:41:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.01.2009 Wiewior <j...@t...cy> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrngm7d1q.s18.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Ty jesteś śmieszny z "tunnerem" :))

    Faktycznie ;) nie wiem skąd mi się to drugie n przypałętało ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 5. Data: 2009-01-06 21:35:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Problem to masz Ty bo nie potrafisz znaleść takiego tunnera :)

    Oczywiście że mogę.
    Nawet taki mam w kompie.

    Naprawdę nie potrafi nic zrobić z obrazem.

    A programy bywają różne. ;-)

    > Heh ale jesteś śmieszny, to piszesz aby olać większość tv poinstalowanych
    > w domach

    A skąd wiesz że większość?
    Mówisz że większość ludzi ma kilkunastoletnie telewizory?
    Jakieś źródła takich badań?

    >, a robisz problem z tunnerem bez 16:9?

    Cały czas nie rozumiesz, że nie robię problemu z żadnym tunerem, tylko
    tłumaczę Ci że zbytnio uogólniłeś.

  • 6. Data: 2009-01-06 23:03:12
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    TVP mogłaby chociaz dla platform cyfrowych (Cyfra ponoć ciagnie sygnal
    światłwodem) udostepniać pełne 16/9 skoro w takim formacie wszystko
    realizują.Wystarczy wpiąć sie w odpowiednie miejsce;)
    W ten sposob w eter szło by sobie po staremu (letterbox) a dla
    platformiarzy "po nowemu" czyli normalnie;)