  • 41. Data: 2009-05-14 11:48:16
    Temat: Re: PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
    Od: ant <a...@n...tld>

    art_noise wrote:
    > Ja sie legitymuje paszportem bo nie uznaje DO jako zaszlosc komunistyczna.

    Chciałeś napisac, że _uznajesz_ DO jako zaszłość komunistyczną,
    innymi słowy PRLowskie popłuczyny?

    http://de.wikipedia.org/wiki/Personalausweis
    http://en.wikipedia.org/wiki/Identity_document
    http://en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom_identity
    _card
    http://it.wikipedia.org/wiki/Carta_d%27identit%C3%A0

    A ja myślę, że to zwykłe pieniactwo z Twojej strony,
    walczysz z komuną poprzez noszenie paszportu?
    ROTFL.

  • 42. Data: 2009-05-14 13:06:44
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 13 May 2009 23:47:03 +0200, art_noise napisał(a):

    > niemiec

    Niemiec

  • 43. Data: 2009-05-14 15:56:57
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > A ja myślę, że to zwykłe pieniactwo z Twojej strony,
    > walczysz z komuną poprzez noszenie paszportu?
    > ROTFL.

    Nie walcze z komuna bo jej nie ma. Nie uzywam dowodu jako spadku po komunie
    z tego wzgledu bo w nim jest adres zameldowania czego nie uznaje - i to
    wlasnie jest pozostalosc po komunie. Szkoda ze w dowod juz sie nie wbija
    adresu pracy, dzieci itp pierdol bo pewnie bylbys ucieszony ze za kazdym
    razem musisz zmieniac dowod, tak jak teraz jest w przypadku zmiany adresu
    zamieszkania. Mozesz mi powiedziec kogo obchodzi (lub powinno obchodzic)
    gdzie ja mieszkam?

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 44. Data: 2009-05-14 15:58:23
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > Albo karty stałego pobytu.

    W polkomtelu ma kobitka pole "nr dowodu osobistego" i tyle. Tlumaczylem to
    ale widac nieuwaznie czytales.
    Sadzisz ze karta stalego pobytu ma skladnie nr taka jak dowod osobisty? Bo
    jak nie - to nie przejdzie.

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 45. Data: 2009-05-14 16:36:21
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    art_noise pisze:

    > Ale w polkomtelu? Z tego co mi dziewczyna powiedziala, musi wbic nr DO i
    > inny numer nie przejdzie (starala sie)
    >
    > Pozdrawiam
    > Art_noise

    weź zrób jeszcze coś dla społeczności. PRzejdź się do Ery, ORange i
    Playa, próbując załatwić to samo co w Plusie. Zobaczymy co powiedzą na
    Twój paszport, bo sprawa jest zdecydowanie ciekawa. JA kiedyś miałem
    problem w centrum handlowym w... bawilandzie. Chciałem zostawic dziecko,
    a przyjmują tylko do 7mego roku życia. nie było jak udowodnić ze maluch
    ma 5lat. Wkońcu przyjęli go na podstawie... karty chipowej NFZ (taka
    elektroniczna ksiażeczka zdrowia ze ślaska) - tam były dane osobowe i
    data urodzenia.

    ToMasz

  • 46. Data: 2009-05-14 16:52:58
    Od: rafal <r...@n...none>

    Czarek pisze:

    > To się wyprowadź do innego państwa, po cholerę tu siedzisz skoro nie
    > podobają Ci się polskie podstawowe przepisy?

    Przecież wyraźnie napisał, że bardzo podobają mu się polskie przepisy i
    chce z nich skorzystać!

  • 47. Data: 2009-05-14 16:58:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Czarek" news:guf7cr$l7b$6@news.dialog.net.pl

    > To się wyprowadź do innego państwa, po cholerę tu siedzisz skoro nie
    > podobają Ci się polskie podstawowe przepisy?

    Wiele ludzi reprezentuje takie podejście jak ty i dlatego w Polsce jest taki
    burdel.

  • 48. Data: 2009-05-14 18:29:17
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

> [...]
    > ma 5lat. Wkońcu przyjęli go na podstawie... karty chipowej NFZ (taka
    > elektroniczna ksiażeczka zdrowia ze ślaska) - tam były dane osobowe i

    Orange na 100% przyjmuje paszport, zalatwialem pare aktywacji w orange. Nie
    wiem jak era i play - nic od nich nie bralem

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 49. Data: 2009-06-03 18:28:37
    Od: "Prosiak w kalesonkach" <dziki_facet_22@w_p.pl>

    Użytkownik "art_noise" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > legitymowania się paszportem m.in.:
    > - u notariusza u którego był spisywany akt spółki
    > - w sądzie rejonowym gdzie była rejestrowana spółka
    > - w bankach
    > - w Urzędzie Statystycznym oraz Urzędzie Skarbowym
    >
    > Dlatego proszę o zajęcie się tą sprawą, ponieważ uważam że firma Polkomtel
    > S.A. - operator firmy PlusGSM postępuje niezgodnie z prawem nie
    > dopuszczając jako dowodu tożsamości paszportu.
    >
    > W załączniku przesyłam pismo wystawione mi przez obsługę w autoryzowanym
    > przedstawicielstwie Plus GSM "Liberty" stwierdzającą odmowę przyjęcia

    TY masz kaprys, by poslugiwac sie paszportem, ktos inny ma KAPRYS, by
    obslugiwac tylko klientow z dowodami. Pienisz sie i opluwasz innych, bedac
    przy tym ignorantem zapatrzonym w siebie. Wasza firma tez toleruje
    wszystkich i wszystko?? Tez nie ma zadnych wymagan wobec
    klientow/kontrahentow??

    W paszporcie masz dane adresowe? W skarbowce tez poslugujesz sie tylko
    paszportem? Bo ja, jak zakladalem (nejedna z reszta) dz. gosp, to proszono
    mnie o DO a nie paszport. Paszportu mozna uzyc, jesli bylbys cudzoziemcem, z
    POSWIADCZONYM miejscem zameldowania. To nie wymysl komuny - to
    zabezpieczenie, ktore potwierdza, ze gdzies mozna wyslac korespondencje, ze
    faktycznie rezydujesz na terenie danego kraju itd no i gdzie wyslac
    komornika, gdybys przestal nagle placic rachunki. Pienisz sie, ale nawet w
    tym pieniactwie nie podales nam przepisow prawnych, dlaczego na podstawie
    paszportu Polkomtel mialby z Toba podpisac umowe. Ja na miejscu tej
    dziewczyny tez bym tak zareagowal. BA! Zadnej umowy bym z kims takim nie
    chcial podpisac, bo to swiadczy o Tobie - lubisz stwarzac problemy z
    niczego. Ja wole mniej zarobic, niz miec klienta swira, ktory jak Don Kichot
    walczy z upadla komuna... Czlowieku - komuna upadla dwie dekady temu! Podaj
    nazwe Twojej firmy, zebym mogl uwazac na Was... Tez jestem z regionu Czewy i
    wole nie trafic na takich jak Ty i cala ta smieszna firma, gdzie osoba z
    zarzadu nie ma dowodu. Policjantom tez pokazujesz paszport, zamiast prawa
    jazdy??

    Dorosnij....

    --
    Piraty.pl
    MojaJura.pl

  • 50. Data: 2009-06-05 10:31:23
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

> [...]
    > gdzie osoba z zarzadu nie ma dowodu. Policjantom tez pokazujesz paszport,

    Kolejny podniecajacy sie, ktory nie zna swoich praw... Jak kiedys np zgubisz
    dowod albo zapomnisz go wziasc i babka ci w banku nie wyda gotowki to
    inaczej bedziesz spiewal. Tymczasem idz na google i sprawdz jakie w polsce
    obowiazuja dokumenty tozsamosci.

    Art_noise