  • 51. Data: 2012-05-17 16:32:55
    Temat: Re: Po co nam autostrady?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 17.05.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > No, wiem ze o 2 za duzo, ale coz robic - umowa rzecz swieta :-)
    >
    > Ale ciesz sie ze o 2 za duzo, a nie ze o 22 za duzo ... choc nie
    > obiecuje ze nie przybedzie :-)

    Jak mnie wpienia ilość bramek na A2...

    > A jak sie zepsuja ? Musi byc po jednej w zapasie :-)
    > No i dwoch ludzi w zapasie, bo jeden moze nie przyjsc, a reszta musi
    > miec jakies przerwy i zastepstwo:-)

    Bramka w sensie "miejsce zatrzymania podróżnych jadących jedną jezdnią",
    może mieć kilka stanowisk.

    > Poza tym to wezel uproszczony, przy wiekszym ruchu "koniczynka" ma
    > jednak 4 wjazdy i 4 zjazdy.

    A po co? Jeden zjazd i jeden wjazd dla każdego kierunku autostrady.[1]

    > A z 4-ro pasowa droga miejska ?

    Jak z każdą inną drogą, patrz [1]

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 52. Data: 2012-05-17 16:50:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości

    >Jak mnie wpienia ilość bramek na A2...

    Jak sie glosowalo, tak sie ma :-P

    Nie martw sie, za pare lat przerobia zachodni odcinek A4, przybeda
    kolejne bramki :-)
    O tyle moze dobrze ze skonczy sie na dwoch.

    >Bramka w sensie "miejsce zatrzymania podróżnych jadących jedną
    >jezdnią",
    >może mieć kilka stanowisk.

    Ale nie mniej niz dwa, a kazde stanowisko podraza koszty :-)

    >A po co? Jeden zjazd i jeden wjazd dla każdego kierunku
    >autostrady.[1]

    > A z 4-ro pasowa droga miejska ?
    >Jak z każdą inną drogą, patrz [1]

    Droga ma 4 pasy, bo jest na niej duzy ruch. A ty chcesz dwa dodatkowe
    skrzyzowania na niej stawiac.

    J.

  • 53. Data: 2012-05-17 18:10:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 17.05.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie martw sie, za pare lat przerobia zachodni odcinek A4, przybeda
    > kolejne bramki :-)
    > O tyle moze dobrze ze skonczy sie na dwoch.

    Jakoś nie cieszy mnie cudze nieszczęście.

    > Ale nie mniej niz dwa, a kazde stanowisko podraza koszty :-)

    Niewiele.

    > Droga ma 4 pasy, bo jest na niej duzy ruch. A ty chcesz dwa dodatkowe
    > skrzyzowania na niej stawiac.

    Jakie dodatkowe skrzyżowania i co do tego ma ilość pasów?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski