  • 1. Data: 2010-04-12 09:32:56
    Temat: Re: Po wizycie u mechanika "ściąga" na jedną stron
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Zrobiona została geometria, oraz
    > wymienione opony.

    Skoro została zrobiona to wrzuć skan tej geometrii.
    p.

  • 2. Data: 2010-04-12 10:18:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Paweł W. pisze:
    > Zrobiona została geometria, oraz
    >
    > Skoro została zrobiona to wrzuć skan tej geometrii.

    Znaczy co, zdjęcie pana robiącego geometrię czy skan rachunku?

  • 3. Data: 2010-04-12 10:19:23
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Zrobiona została geometria, oraz
    >
    > Skoro została zrobiona to wrzuć skan tej geometrii.

    Postaram sie wieczorem wrzucić, nie mam teraz tych kwitów pod ręką.
    dzięki za odzew.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-12 10:20:15
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Znaczy co, zdjęcie pana robiącego geometrię czy skan rachunku?

    Dostałem wydruk z wynikami, to o to chodzi ;)

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2010-04-12 10:42:43
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Znaczy co, zdjęcie pana robiącego geometrię czy skan rachunku?

    Wystarczy zdjęcie drogi dojazdowej do warsztatu ;-)

    p.
    P.S.
    Wydruku z geometrii nigdy nie widziałeś? No chyba, że na starym sprzęcie z
    lamkami była robiona, znam jeszcze takiego co patykiem mierzy i całkiem
    nieźle mu to wychodzi, klientów ma full.

  • 6. Data: 2010-04-12 10:46:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jacek pisze:

    > Dostałem wydruk z wynikami, to o to chodzi ;)

    A, to spoko :) Bo ja jeżdżę do takiego, co ustawia przyrządami bynajmniej
    nie komputerowymi. Zwiększa to szanse, że mechanik myśli (bo te czynności
    wymagają rozumienia, co się odczytuje i co się reguluje). Poza tym, sam
    widzę co robi i jak, więc mogę sobie wyrobić pogląd o fachowcu.
    A komputer to głupi jest niestety.

  • 7. Data: 2010-04-12 10:46:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    > lamkami była robiona, znam jeszcze takiego co patykiem mierzy i całkiem
    > nieźle mu to wychodzi, klientów ma full.

    Dokładnie. Lampkami bądź laserkami, wszystko jedno, ale ręcznie.

  • 8. Data: 2010-04-12 13:08:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dokładnie. Lampkami bądź laserkami, wszystko jedno, ale ręcznie.

    A jak się da 'nie ręcznie'? Przecież 'komputer' w tym wypadku to nic innego
    jak zobrazowanie wyników, on sam z siebie nic nie ustawia. Pracownik ręcznie
    reguluje nastawy, sprzęt pokazuje zakres. Chyba że chodzi o system gdzie na
    tylnych kołach wisiała podziałka, a na przednich 'latarnie' ale jakoś nie
    potrafie sobie wyobrazić jak czymś takim ustawić całą geometrie. /obie osie/

  • 9. Data: 2010-04-12 14:21:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    BaX pisze:

    > A jak się da 'nie ręcznie'? Przecież 'komputer' w tym wypadku to nic innego
    > jak zobrazowanie wyników, on sam z siebie nic nie ustawia. Pracownik ręcznie

    To oczywiste :) Tyko że ślepe słuchanie się poleceń komputera nie jest
    panaceum na każdą wadę zawieszenia. Identycznie jest przy np. wyważaniu.

> [...]
    > potrafie sobie wyobrazić jak czymś takim ustawić całą geometrie. /obie osie/

    Mnie takim właśnie sprzętem ustawiano wszystko: pochylenie, wyprzedzenie,
    zbieżność. Nie widzę powodu aby nie dało się tego zrobić na obu osiach?
    Oczywiście nie jednocześnie, tylko po kolei. Wszak geometrię ustawiano
    jakoś również w czasach prehistorycznych:)