  • Data: 2016-10-19 23:00:46
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    > wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

    E tam, oni sa niereformowalni.
    Od jakiegos czasu dzwoni do mnie taka firma, poprosiłem kilkukrotnie zeby
    przestali do mnie dzwonic, ale dzwonia nadal wiec jednego konsultanta
    pociagnałem kiedys az wyszło szydło z worka i poleciał stek obelg z jego
    strony.
    Myslałem, ze juz sobie daruja ale gdzie tam, nadal dzwonia jak gdyby nigdy
    nic.